На війні як на війні: нардеп Тищенко провів ревізію і буде шпетити Кличка за ситуацію з метро Києва

Читать на русском

Нардеп, обраний за київським округом, збирається підняти питання про корупційні проблеми, пов'язані з Київським метрополітеном та електричним транспортом в цілому

Читать на русском
Ситуація з метрополітеном у Києві
Микола Тищенко особисто спустився у підземку, "увімкнув ревізора" і проїхався у вагоні

Нардеп, обраний за київським округом, збирається підняти питання про корупційні проблеми, пов'язані з Київським метрополітеном та електричним транспортом в цілому

На засіданні Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури йтиметься про грудневу аварію у метрополітені Києва і стан електричного транспорту столиці. Доповідь планує представити нардеп Микола Тищенко, якого було обрано до парламенту за округом №219 у Києві. Він уже пообіцяв, що усіх винних знає, бачив, хто використовував кошти громади не за призначенням, і зрештою корупціонери понесуть відповідальність.

Сам Микола Тищенко повідомив у соцмережах, що готується доповідати на засіданні. За його словами, разом з колегами він вже розібрався у ситуації, і жодної політики у ній немає. Йдеться про звичайні корупційні оборудки.

"Ми чітко бачимо, хто винний: хто використав державні кошти не за призначенням та не виконав свої професійні обов’язки. Корупціонери сподіваються, що покарання не настане, бо є фактор часу. Але війна вимагає від нас усіх максимальної відповідальності", - зазначив Тищенко.

Які проблеми є у метро

Варто згадати, що з проблем столичної підземки - не лише аварійна ситуація у прогоні тунелю між ст.м. "Либідська" та "Деміївською", через що було закрито шість станцій підземки. Днями Інформатор писав про судову тяганину між прокуратурою столиці та "Київметробудом". Організація отримала у якості відсотків 139 млн грн від розміщення на депозиті суми, отриманої на будівництво метро на Виноградар.

Йдеться про чималу суму - 1,7 млрд грн, які були перераховані "Київметробуду" ще 2018-го під час укладення угоди. Зрештою, це не єдина проблема - ремонту потребує ділянка тунелю між ст.м. "Почайна" і "Тараса Шевченка". Там схожі проблеми на ситуацію з перегоном "Либідська-Деміївська", проте не сталося аж настільки великого порушення конструкцій тунелю. Також ремонту потребує метроміст між правим берегом та Венеційським островом ("Гідропарк"). Цей міст є надвеликим, і через це вимагає особливого підходу, про що також днями писав Інформатор.

"Після звіту будемо з народними депутатами ініціювати відкриття карної справи. Бо на війні, як на війні. Ми подолаємо внутрішнього ворога. У мене є приклад — хлопці на нулі. Тому я поставлю всіх корупціонерів на коліна перед українським народом", - зазначає Тищенко у дописі.

Згадав про навички "ревізора"

Нардеп виклав у соцмережах відео спілкування зі співробітниками метро Києва і особисто проїхався у підземці. Каже: "як головний ревізор країни, завжди чітко бачить проблематику та її вирішення" - тож вирішив влаштувати спонтанну перевірку готовності працівників метрополітену до екстреної ситуації. Обрав одну з найбільш небезпечних - пожежу.

На відео Миколи Тищенка персонал на одній з станцій розповідає про алгоритм дій у разі пожежної небезпеки: зняти напругу з контактного рельсу, евакуювати пасажирів, а вже потому - викликати рятувальний підрозділ метрополітену, пожежників від міста та, зрештою, приступити до ліквідації займання.

Коли розпочнуть ремонт і скільки він триватиме

Нагадаємо, за оцінками професора кафедри архітектурних конструкцій КНУБА Володимира Скочка, строк ремонтних робіт на проблемній ділянці "синьої" лінії метро у Києві може скласти близько одного року. Саме таким він буде у випадку, якщо відновлення буде вестися відкритим методом - тобто, з розкриттям ґрунту навколо тунелю і заміною його оправи, а саме такий варіант, стверджують фахівці, і розглядають у КМДА. Процес складатиметься з обов'язкових стадій, кожна з яких є важливою і потребуватиме певного часу.

Втім, робота розпочнеться незабаром. Як розповів днями в інтерв'ю Інформатору інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин, проєкт ремонту тунелю під Деміївською площею майже готовий. А компанія-підрядник ТОВ "ГК "Автострада" вже за п'ять місяців обіцяє завершити ремонтні роботи. Заміна зміщених блоків оправи на нові не буде складною, каже фахівець, оскільки тунель неглибокого закладення, і до нього відносно просто можна дістатися з поверхні землі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.