Нардеп, обраний за київським округом, збирається підняти питання про корупційні проблеми, пов'язані з Київським метрополітеном та електричним транспортом в цілому
На засіданні Комітету Верховної Ради з питань транспорту та інфраструктури йтиметься про грудневу аварію у метрополітені Києва і стан електричного транспорту столиці. Доповідь планує представити нардеп Микола Тищенко, якого було обрано до парламенту за округом №219 у Києві. Він уже пообіцяв, що усіх винних знає, бачив, хто використовував кошти громади не за призначенням, і зрештою корупціонери понесуть відповідальність.
Сам Микола Тищенко повідомив у соцмережах, що готується доповідати на засіданні. За його словами, разом з колегами він вже розібрався у ситуації, і жодної політики у ній немає. Йдеться про звичайні корупційні оборудки.
"Ми чітко бачимо, хто винний: хто використав державні кошти не за призначенням та не виконав свої професійні обов’язки. Корупціонери сподіваються, що покарання не настане, бо є фактор часу. Але війна вимагає від нас усіх максимальної відповідальності", - зазначив Тищенко.
Варто згадати, що з проблем столичної підземки - не лише аварійна ситуація у прогоні тунелю між ст.м. "Либідська" та "Деміївською", через що було закрито шість станцій підземки. Днями Інформатор писав про судову тяганину між прокуратурою столиці та "Київметробудом". Організація отримала у якості відсотків 139 млн грн від розміщення на депозиті суми, отриманої на будівництво метро на Виноградар.
Йдеться про чималу суму - 1,7 млрд грн, які були перераховані "Київметробуду" ще 2018-го під час укладення угоди. Зрештою, це не єдина проблема - ремонту потребує ділянка тунелю між ст.м. "Почайна" і "Тараса Шевченка". Там схожі проблеми на ситуацію з перегоном "Либідська-Деміївська", проте не сталося аж настільки великого порушення конструкцій тунелю. Також ремонту потребує метроміст між правим берегом та Венеційським островом ("Гідропарк"). Цей міст є надвеликим, і через це вимагає особливого підходу, про що також днями писав Інформатор.
"Після звіту будемо з народними депутатами ініціювати відкриття карної справи. Бо на війні, як на війні. Ми подолаємо внутрішнього ворога. У мене є приклад — хлопці на нулі. Тому я поставлю всіх корупціонерів на коліна перед українським народом", - зазначає Тищенко у дописі.
Нардеп виклав у соцмережах відео спілкування зі співробітниками метро Києва і особисто проїхався у підземці. Каже: "як головний ревізор країни, завжди чітко бачить проблематику та її вирішення" - тож вирішив влаштувати спонтанну перевірку готовності працівників метрополітену до екстреної ситуації. Обрав одну з найбільш небезпечних - пожежу.
На відео Миколи Тищенка персонал на одній з станцій розповідає про алгоритм дій у разі пожежної небезпеки: зняти напругу з контактного рельсу, евакуювати пасажирів, а вже потому - викликати рятувальний підрозділ метрополітену, пожежників від міста та, зрештою, приступити до ліквідації займання.
Нагадаємо, за оцінками професора кафедри архітектурних конструкцій КНУБА Володимира Скочка, строк ремонтних робіт на проблемній ділянці "синьої" лінії метро у Києві може скласти близько одного року. Саме таким він буде у випадку, якщо відновлення буде вестися відкритим методом - тобто, з розкриттям ґрунту навколо тунелю і заміною його оправи, а саме такий варіант, стверджують фахівці, і розглядають у КМДА. Процес складатиметься з обов'язкових стадій, кожна з яких є важливою і потребуватиме певного часу.
Втім, робота розпочнеться незабаром. Як розповів днями в інтерв'ю Інформатору інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин, проєкт ремонту тунелю під Деміївською площею майже готовий. А компанія-підрядник ТОВ "ГК "Автострада" вже за п'ять місяців обіцяє завершити ремонтні роботи. Заміна зміщених блоків оправи на нові не буде складною, каже фахівець, оскільки тунель неглибокого закладення, і до нього відносно просто можна дістатися з поверхні землі.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.