Жоден автобус не вивезе пасажиропотік з Голосіївського району Києва - транспортний фахівець

Читать на русском

Пасажиропотік у Голосіївському районі вже знизився з 14 тисяч пасажирів на годину до аварії на метро до лише 10 тисяч у робочі дні

Читать на русском
Наслідки аварії на метро у Києві
Член-кореспондент Транспортної академії України Олексій Кузькін вважає: жодні автобуси "не вивезуть" такий пасажиропотік

Пасажиропотік у Голосіївському районі вже знизився з 14 тисяч пасажирів на годину до аварії на метро до лише 10 тисяч у робочі дні

Перевізна спроможність транспорту, що був запущений у Києві на заміну тимчасово закритій ділянці "синьої" лінії метро, становить приблизно 8 тисяч пасажирів на годину. Втім, враховуючи щільну забудову у Голосіївському районі, цього замало, щоб автобуси і тролейбуси стали повноцінною заміною для метрополітену. А відтак, пасажиропотік вже впав - з 14 тисяч людей, які користувалися метро до аварії, до 10 тисяч у робочі дні і всього 4 тисяч у вихідні.

Про проблеми з перевізною спроможністю підмінних тимчасових маршрутів транспорту повідомив під час круглого столу на тему проблем при будівництві та експлуатації столичної підземки, що відбувся в агентстві Укрінформ, доктор технічних наук, професор кафедри "Транспортні технології", член-кореспондент Транспортної академії України Олексій Кузькін. Він вважає, що навіть за умови, що автобуси маршруту "2М" ("Кібернетичний центр - ст.м. "Либідська") та тролейбусу "12" (зі ст.м. "Васильківська" до Центрального залізничного вокзалу) курсують з інтервалом у одну хвилину, їх перевізна спроможність все одно буде меншою, аніж потрібно для району.

"Навіть якщо використовувати зічленовані автобуси, їхня перевізна спроможність становитиме близько 8 тисяч пасажирів на годину. Плюс тролейбуси і "човниковий" рух метро - але цього недостатньо, враховуючи, що пасажиропотік нерівномірний, і значно вищий у пікові години. Жоден автобус на цій лінії, з урахуванням того, що вже набудовано у цих районах, "не вивезе" цей пасажиропотік. А відтак, відновлювати роботу метро треба в будь-якому випадку. І варіантів з консервацією немає", - повідомив фахівець.

До того ж, як виявилося, пасажиропотік у Голосіївському районі вже зменшився. Про це повідомив очільник бюджетної комісії Київради Андрій Вітренко. За його словами, дані про зменшення кількості пасажирів він отримав від КП "Київський метрополітен".

"До аварії на "синій" лінії метро пасажиропотік в обидва боки становив 14 тис пасажирів на годину. Станом на сьогодні загальний потік пасажирів, що фіксується на "човниковому" перевезенні плюс рух автобусів, які дублюють транспортне сполучення, складає 10 тисяч осіб у робочі дні та 4 тисячі - у вихідні. А відтак, пасажиропотік впав", - повідомив Андрій Вітренко.

Скільки триватиме ремонт на "синій" лінії метро

Нагадаємо, що, за даними професора кафедри архітектури КНУБА Володимира Скочка, строк ремонтних робіт на проблемній ділянці "синьої" лінії метро у Києві може скласти близько одного року. Саме таким він буде у випадку, якщо відновлення буде вестися відкритим методом - тобто, з розкриттям ґрунту навколо тунелю і заміною його оправи, а саме такий варіант, стверджують фахівці, і розглядають у КМДА.

А тим часом, міська влада замислилася вже над проведенням ремонтних робіт на перегоні між ст.м. "Почайна" і "Тараса Шевченка". За словами транспортного фахівця, інфраструктурного оглядача Павла Авдокушина, вони будуть плановими, на відміну від перегону між "Либідською" та "Деміївською". А от причина для ремонту в обох випадках є приблизно однаковою - наявність підземних річок і ґрунтових вод.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.