Загалом набережна аж до пам’ятника засновникам Києва має такий самий втомлений вигляд, як і переправа з її аварійним статусом
Коли у міста є ріка, а у ріки - набережна, логічно, що вона має бути популярним місцем для відпочинку. Але, на жаль, не у Києві, де з одного боку від моста Метро можна гуляти лише у протигазі через забруднену зелену воду, що тхне болотом. А з іншого - води зовсім не видно, адже вона на кілька метрів від берега заросла кущами та деревами, і ця “природна” зелена зона тягнеться від метромосту аж до пам’ятника засновникам Києва.
Раніше тут на мілководді завжди сиділи рибалки, але зараз пробратися до води можна лише із сокирою, тож наразі всі перебрались на інший від моста Метро бік Набережної. До цвітіння води та смороду від неї звикли, та й куди дінешся, коли більша частина набережної тепер не придатна для риболовлі. Але тут до ситуації ставляться філософськи, як сказав із розмові з Інформатором один із рибалок, влітку було гірше, а тут скоро похолодшає - і вода сама очиститься.
Щоправда, про інший бік, де "джунглі", такого не скажеш, дерева з кущами самі не зникнуть. Наводити лад на березі мали б комунальники, але вони зараз зайняті більш нагальними проблемами. То з вузькозлаткою в парках боролися, то амброзію треба вирізати, то знімати рекламні вивіски, аби Київ мав вигляд європейської столиці. Загалом, не на часі та набережна, тим більше, що вона зараз доведена до повної відповідності мосту Метро, який на її фоні не ріже око своєю занедбаністю та аварійним станом.
Нагадаємо, ще на початку 2024-го Інформатор писав про нагадування від КМДА про те, що мости Метро та Патона в Києві офіційно перебувають у стані непрацездатності. Втім, сотні тисяч автомобілів продовжують їздити цими мостами. Ще тоді адміністрація столиці звернулася до уряду вперше з нагадуванням про необхідність проводити ремонт обох мостів, щоб уникнути транспортного колапсу у столиці.
Згодом ми розповідали, що Комунальна корпорація "Київавтодор" у травні 2024 року оголосила тендер на протиаварійні роботи на мосту Метро. Роботи триватимуть до кінця 2026 року. Коли все виконають, то компанії-підряднику мають заплатити понад 2 млрд грн.
У липні Київавтодор підписав договір із турецькою компанією Onur. Підрядник має замінити старі опори, збудувати трубопроводи, лінії зв’язку та електропередач. Також до переліку робіт входить будівництво шосе, доріг та залізничних колій, вирівнювання поверхонь та ще купа завдань. Закінчити з реставрацією та ремонтом планують до 31 грудня 2026 року. Вартість ремонту коштуватиме 1 мільярд 995 мільйонів гривень.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.