Міст Метро у Києві підсилять за понад 2 мільярди гривень: коли завершать роботи

Читать на русском

Роботи планують завершити до кінця 2026 року, а реставрація мосту не вплине на роботу метрополітену.

Читать на русском
Міст Метро у Києві підсилять за понад 2 мільярди гривень: коли завершать роботи
Офіційно в Київраді заявляють, що стан мосту не критичний

Роботи планують завершити до кінця 2026 року, а реставрація мосту не вплине на роботу метрополітену.

Комунальна корпорація "Київавтодор" у понеділок, 27 травня 2024 року, оголосила тендер на протиаварійні роботи на мосту Метро. Роботи триватимуть до кінця 2026 року. Коли все виконають, то компанії-підряднику мають заплатити понад 2 млрд грн. Про це йдеться у повідомленні на сайті публічних закупівель Prozorro. 

Пропозиції від учасників прийматимуть до 21:00 11 червня 2024 року. Аукціон призначений на 12 червня цього року. 

Роботи на мосту виконуватимуть до кінця 2026 року
Роботи на мосту виконуватимуть до кінця 2026 року

За умовами технічного завдання, переможець конкурсу має відреставрувати перехід з пристосуванням проїздів. Для цього змонтують плавучий причал для будівельного майданчика та пірс для роботи крана. На час робіт змінять систему дорожнього руху у зоні мосту.

Компанія, яка займатиметься підсиленням мосту, повинна мати необхідну техніку.
Компанія, яка займатиметься підсиленням мосту, повинна мати необхідну техніку.

Компанія-підрядник має влаштувати палі та оголовки (конструкційний елемент, який застосовується для прокладання трубопроводів – ред.) та змонтувати опорні конструкції. Також на металоконструкції повинні нанести антикорозійне покриття. Під час робіт знімуть покриття асфальту і тротуару та улаштують нові покриття, а в останню чергу засіють грунт новими газонами. Все мають завершити до кінця 2026 року.

«Для естакади метро загрози немає, є проблеми з автопроїздами. Будемо підсилювати міст знизу. Під час робіт звужуватимемо смуги, перекидатимемо рух з однієї сторони на іншу, але перекривати повністю не будемо», — казав директор департаменту транспортної інфраструктури Київради Руслан Кандибор у коментарі "Економічній правді". 

За його словами, на роботу метрополітену виконання робіт на мосту не вплине. "Червона" гілка метро працюватиме в штатному режимі

Чи критичний стан мосту Метро

Інформатор писав, що міст Метро потребує капітального ремонту, адже має певні дефекти у прогонових будовах. Проте ситуація не є критичною. Проведення робіт ускладнюватиметься тим, що міст – це пам'ятка. Тому при ремонті необхідно зберегти його ідентичність.

Торік у травні «Київавтодор» за результатами тендеру уклав договір на 22,6 млн грн на розробку проєкту реставрація із пристосуванням автопроїздів мосту Метро.

«За новітніми технологіями відновлювати (міст – ред.) не можна, змінювати зовнішній вигляд - також. Відтак, вже почали розробляти проєкт тимчасових заходів: буде влаштована підпірна система, що буде його тримати. Можливо, це буде схожим на конструкцію під Подільсько-Воскресенським мостовим переходом (під його частиною, що будувалася над руслом Дніпра), тобто, потужні труби будуть забиватися в ґрунт в руслі (Дніпра - Ред.), і вони підпиратимуть усю цю конструкцію», - зазначав інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин.

Нагадаємо, що Міст метро було введено в експлуатацію у 1965 році. Це автодорожній міст на 4 смуги сумісний із метропроїздом завдовжки 682,64 метра. Глибина русла річки у його стволі коливається від 5 до 6,5 метрів.

Інформатор писав, що колишній директор Київського метрополітену розповідав про стан мосту метро.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.