Роботи з добудови метро на Виноградар почнуть вже у жовтні: коли за планами поїде перший поїзд

КМДА розраховує, що будівництво метро на Виноградар відновиться у жовтні, а от строк робіт складе загалом 30 місяців

Будівництво метро на Виноградар КМДА строки інфраструктура
Нині будівництво метро на Виноградар заморожене, а будмайданчиком сновигають крадії металу

КМДА розраховує, що будівництво метро на Виноградар відновиться у жовтні 2024 року. Саме тоді, згідно з укладеним днями договором на продовження робіт, підрядник має узятися до будівництва. А от строк складе загалом 30 місяців - відтак, можна порахувати, коли перші мешканці Виноградаря зможуть скористатися метро.

Про початок робіт повідомив директор Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор. Він зазначив, що нині триває опрацювання необхідної для старту документації.

"Триває оформлення всіх дозвільних документів, передбачених законодавством. Після цього, орієнтовно в жовтні, розпочнуться будівельні роботи. Основний об’єм припаде на 2025 рік", - зазначив він.

В КМДА сподіваються, що за умови належного фінансування компанія побудує нові станції метро на Виноградар за 30 місяців. Відтак, перші мешканці Виноградаря поїдуть до середмістя Києва на метро вже у травні 2027-го - принаймні, це випливає із заявлених строків.

Зазначимо, що вартість робіт складає 13,785 млрд грн. Нині ж на об'єкті, що стоїть закинутим вже впродовж кількох років, побудований лише правий перегінний тунель протяжністю майже 1250 метрів від ст.м. "Мостицька" до ст.м. "Сирець" на "зеленій" лінії метро. Завершено також будівництво основних конструкцій перегінного вентиляційного вузла. Також частково влаштовані огороджувальні конструкції методом "стіна в ґрунті", кріплення котловану металоконструкціями. Споруджені основні конструкції суміщеної тягової підстанції, частково збудовані двоярусні тунелі та інше.

В грудні 2023 року КП "Київський метрополітен" у судовому порядку розірвав договір з АТ "Київметробуд". Причина – незадовільні терміни виконання підрядною організацією будівельних робіт. Також за позовом метро у судовому порядку вирішується питання щодо стягнення частини попередньої оплати, використання якої не підтверджено відповідними актами виконаних робіт, а також штрафних санкцій.

Що не так зі строками будівництва, і чи будуть продовжувати "червону" лінію на Новобіличі

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що продовження "червоної" лінії столичного метро від станції "Академмістечко" залишається у планах розвитку Києва. Але наразі кошти на будівництво цієї ділянки не виділені. Та й коли це відбудеться - невідомо: згідно з нинішнім Генпланом столиці, цю станцію включно з однойменним електродепо мали б побудувати до 2025 року.

Раніше ми писали про дещо інакші строки здачі об'єкта. "Зелену" лінію метрополітену планували добудувати за 2,5 роки. Втім, ці строки можуть і посунутись. Важливо, що столичні чиновники робили заяви про будівництво навіть попри те, що фінансування об'єкта не було прописане в бюджеті, відтак, на 2024 рік у Києва просто немає коштів на початок робіт.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube