Демонтують усі банери: із транспортних розв’язок у Києві зникне зовнішня реклама

Відповідно до Правил розміщення рекламних засобів у столиці, місця, де є великий трафік транспорту, відносяться до нульової форматної зони, яка має бути вільною від будь-яких рекламних конструкцій

зовнішня реклама демонтаж
Надмірна кількість реклами псує зовнішній вигляд та перешкоджає безпеці.

На транспортних розв’язках столиці більше не буде рекламних конструкцій - Управління з питань реклами КМДА виграло справу у Верховному Суді щодо недопущення продовження строку дії погоджень на рекламні засоби на мостах. А відтак, атака комунальників на зовнішню рекламу, що ніяк не прикрашає столицю, продовжиться. Настала черга транспортних вузлів, де реклама не тільки псує зовнішній вигляд, а й відволікає водіїв та згарожує створенням аварійних ситуацій.

Як повідомляють у КМДА, наразі суд дозволив зняти 54 рекламні конструкції окремого суб’єкта господарювання, з яким не продовжили строк дії документів на розміщення конструкцій у непередбачених для цього місцях. А транспортні розв’язки - це дійсно ті місця, які відносяться до нульової зони, і де зовнішня реклама заборонена.

“Мета Правил розміщення реклами у Києві  – зменшити надмірну кількість зовнішньої реклами, яка псує вигляд міста, перешкоджає безпеці та порушує Правила благоустрою. Місто чітко дотримується норм і не здійснювало демонтаж конструкцій, які мали чинні документи. Але після завершення строку їх дії у нас така ж чітка позиція – на місця, де є обмеження згідно з уже чинними вимогами, документи не видають і не продовжують, а конструкції мають бути демонтовані", – заявила начальниця Управління з питань реклами КМДА Оксана Поліщук.

Тож, майже всі рекламні конструкції, про які йде мова, вже демонтовані, а в Управлінні з питань реклами нагадують, що до нульової зони відносяться не тільки транспортні розв’язки. Це також історичний центр Києва, площі, бульвари, узвози, парки та урочища, мостові розв’язки, шляхопроводи, естакади, мости.

Від похмурої депресії до сексистської удалі: останні скандали з рекламою у Києві

Нагадаємо, наприкінці травня у Києві здійнявся скандал з рекламними бордами гарячої лінії соціальної допомоги. Вони викликали невдоволення користувачів: на рекламних щитах була інформація стосовно номера психологічної підтримки. От тільки тексти на кшталт "Буде лише гірше" чи "З депресії не вийти" обурили киян, які не зрозуміли надто хитромудру концепцію.

Напередодні "рекламний" скандал виник вже у Ірпені. Там підставою для нього стали борди однієї з місцевих студій флористики. Рекламники використали у повідомленні слово, що можна трактувати двояко: як французький парний танок, і як різновид статевого акту. Місцеві жваво обговорюють рекламу в соцмережах, думки розподілилися між версією про "вульгарщину" та порівняно нейтральним висловлюванням "неграмотні креативники".

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube