Для проїзду вантажівок в Києві залишилось всього півтора моста

Міська влада звернулась до Патрульної поліції із вимогою заборонити рух великовагового транспорту мостом Патона, який ледве “дихає”

міст Патона Північний міст вантажівки
І міст Патона, і Північний міст закриті для проїзду важкого транспорту

Ще трохи, і вантажівкам доведеться або обминати столицю десятою дорогою, або пересуватися повітрям. Ще один міст Києва визнаний остаточно непридатним для проїзду важковагового транспорту, і це міст Патона, який наразі є одним з найбільш проблемних інфраструктурних об'єктів Києва. До цього вага транспорту, якому було дозволено в'їзд на міст Патона, обмежувалась “легковажними” 3,5 тонами.

За інформацією Департаменту транспортної інфраструктури КМДА, рух вантажівок мостом Патона заборонений для зменшення тиску на його конструкції. І як йдеться у повідомленні,  водії, які порушують цю заборону, “шкодять міській інфраструктурі та руйнують столичні стратегічні об’єкти, яким є цей міст”. На жаль, усвідомлення важливості моста Патона настало трохи запізно. На початку серпня КМДА звернулася до уряду з "вимогою вжити заходів" щодо реставрації мосту, якого за наполягання Кабміну передали для ремонту у проєкт "Велике будівництво", але так нічого і не зробили. Хоча і сама міська влада до того декілька років ігнорувала аварійний стан моста, який почав розвалюватися не позавчора. 

Так чи інакше, але нинішня заборона для проїзду вантажівок мостом Патона залишає їм у якості переправи рівно півтора моста. До цього був визнаний аварійним міст Метро, у червні при в'їзді на Північний міст з'явився знак, що забороняє рух переправою транспорту, вага якого перевищує 20 тонн. І це означає, що водіям вантажівок доведеться робити чималий гак через Дарницький міст, який за великим рахунком залишився єдиним відкритим у Києві для проїзду великовантажного транспорту. Звісно, якщо не враховувати Південний міст, який мов би і є, але проїзд по ньому вимагає наявність спеціального дозволу.

Коли КМДА почала штовхати уряд вперше, і як вирішилося питання з метромостом

Нагадаємо, ще на початку 2024-го Інформатор писав про нагадування від КМДА про те, що мости Метро та Патона в Києві офіційно перебувають у стані непрацездатності. Втім, сотні тисяч автомобілів продовжують їздити цими мостами. Ще тоді адміністрація столиці звернулася до уряду вперше з нагадуванням про необхідність проводити ремонт обох мостів, щоб уникнути транспортного колапсу у столиці.

Згодом ми розповідали, що Комунальна корпорація "Київавтодор" у травні 2024 року оголосила тендер на протиаварійні роботи на мосту Метро. Роботи триватимуть до кінця 2026 року. Коли все виконають, то компанії-підряднику мають заплатити понад 2 млрд грн.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube