За два роки самі збитки: транспортні фахівці критикують Зоопаркінг, відкритий Кличком 2020-го

Читать на русском

Інвестиція на чверть мільярда гривень у побудову "Зоопаркінгу" на 435 машиномісць поруч із столичним зоопарком не виправдала себе, кажуть у ГО "Пасажири Києва", і пояснюють: бізнес-проєкт, що може працювати "на повну" 60 днів на рік, приречений на невдачу

Читать на русском
Зоопаркінг, відкритий Кличком восени 2020-го, визнали провальним проєктом з точки зору дохідності
Муніципальний "Зоопаркінг", що на вул. Зоологічній у Києві, не користується великою популярністю столичних водіїв

Інвестиція на чверть мільярда гривень у побудову "Зоопаркінгу" на 435 машиномісць поруч із столичним зоопарком не виправдала себе, кажуть у ГО "Пасажири Києва", і пояснюють: бізнес-проєкт, що може працювати "на повну" 60 днів на рік, приречений на невдачу

Інвестиція на чверть мільярда гривень у побудову "Зоопаркінгу" на 435 машиномісць поруч із столичним зоопарком не виправдала себе. За два роки роботи він приніс 2 млн грн збитків, через те, що не користується попитом. По-перше, завантажений автівками лише близько 60 днів на рік, по-друге, поряд розташований інший паркінг, приватний і дешевший за той, що було побудовано за кошти міста.

Із критикою ініціативи мера Віталія Кличка виступила ГО "Пасажири Києва". Так, фахівці нагадали, що об'єкт будувався два роки тому, як швидке і ефективне вирішення проблеми з нестачею паркувального простору на вул. Зоологічній поряд зі столичним зоопарком. Вартість паркінгу, нагадують, тоді склала 255 млн грн. Але з окупністю інвестицій виникли проблеми.

"Сезон відвідування зоопарку тільки 6 місяців теплої пори року і найбільше людей туди приїжджає лише у вихідні. Тобто до 60 днів на рік. Наскільки виправданою є така інвестиція міста і коли вона може окупитися? - Коротка відповідь: паркінг не окупиться ніколи", - зазначили у ГО "Пасажири Києва", додавши, що за 2 роки роботи паркінг отримав майже 2 млн грн збитків.

Так, наприклад, у 2021 році паркінг заробив 4,7 млн грн, а на зарплати своїх співробітників витратив 4,5 млн, плюс ще 0,5 млн пішло на інші витрати. 2022 року ситуація була ще гіршою: заробітки впали до 2,7 млн грн, а на зарплатню пішло 3,9 млн, і ще 0,3 млн на інші витрати.

Окремою причиною для цього, стверджують транспортні фахівці, є те, що поряд з "Зоопаркінгом" через кілька місяців після його відкриття, взимку 2020 року, з'явилася приватна парковка. З бюджету столиці на неї кошти не витрачалися, а вартість паркування там коштує дешевше. Нагадаємо, у муніципальному паркінгу 1 година коштує 30 грн (для відвідувачів зоопарку - 20 грн) вдень та 10 грн вночі.

"Нащо платити менше і залучати інвестора, якщо можна викинути 255 млн в будівництво паркінгу, зняти гарні відео для мера і потім паркінг ще й буде ще витягувати гроші з бюджету міста", - іронізують у ГО "Пасажири Києва".

"Цікава" парковка на тротуарі по вул. Антоновича і недоліки моста-хвилі Кличка

Нагадаємо, днями Інформатор писав про те, що просто на тротуарі на вулиці Антоновича, 86-94 у Києві з’явилась стоянка. Її зробили мешканці будинку за свій кошт, проте столична влада вирішила не чіпати стовпчики, які огороджують "парковку". В КП "Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району" заявили, що для пішоходів залишили 2 метри ширини тротуару, а цього достатньо за правилами дорожнього руху.

Також ми розповідали, що у п’ятницю, 24 травня 2024 року, міський голова Києва Віталій Кличко відкрив пішохідний міст у формі хвилі, який з'єднає парк "Наталка" з Оболонським островом на Дніпрі. Його будували за меценатські кошти Метрополії Великого Парижа. Проте з бюджету столиці все ж таки запланували витратити 20 млн грн.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.