У Києві дозволили паркувати авто на тротуарі: як це пояснює столична влада

Читать на русском

Міська влада не погоджувала встановлення стовпчиків для стоянки на пішохідній зоні та сама цього не робила, а це була ідея мешканців будинку по вулиці Антоновича, 86-94.

Читать на русском
У Києві дозволили паркувати авто на тротуарі: як це пояснює столична влада
Після перевірки блокувальники вирішили не чіпати

Міська влада не погоджувала встановлення стовпчиків для стоянки на пішохідній зоні та сама цього не робила, а це була ідея мешканців будинку по вулиці Антоновича, 86-94.

На вулиці Антоновича, 86-94 у Києві з’явилась стоянка на тротуарі. Її зробили мешканці будинку за свій кошт, проте столична влада вирішила не чіпати стовпчики, які огороджують «парковку». В КП «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Голосіївського району» заявили, що для пішоходів залишили 2 метри ширини тротуару, а цього достатньо за правилами дорожнього руху. Про це розповів у соцмережі мешканець Києва Павло Постоєнко. 

Активіст подав звернення щодо парковки на пішохідній зоні ще 29 квітня 2024 року. В департаменті транспорту Київради отримали вказівку відповісти на запит 13 травня. Виявилося, що столична влада не погоджувала встановлення стовпчиків та сама цього не робила. 

Нічого поганого у парковці на тротуарі міська влада Києва не бачить.
Нічого поганого у парковці на тротуарі міська влада Києва не бачить.

«Паркувальні блокіратори на вулиці Антоновича, 86-94 були встановлені мешканцями будинку за власні кошти, коли вищезазначена територія була в обслуговуванні КП «Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Голосіївського району м. Києва»», - відповіли у департаменті транспортної інфраструктури Київради.

Мешканці будинку на Антоновича зробили "стоянку" за свій кошит.
Мешканці будинку на Антоновича зробили "стоянку" за свій кошт. Фото - Павло Постоєнко

Спеціалісти шляхово-експлуатаційного управління та працівники відділу контролю за благоустроєм Голосіївського району оглянули стоянку на тротуарі та нічого незаконного не знайшли. Тому вирішили стовпчики не демонтувати.

«Ширина тротуару на вищезазначеній вулиці забезпечує вільний прохід для пішоходів (2 метри) та не суперечить вимогам п. 15.10 Правил дорожнього руху Україна, тому немає підстав для демонтажу паркувальних блокіраторів», - відповів киянину заступник директора департаменту транспортної інфраструктури Валентин Кульбако.

Кличка просили звільнити всіх відповідальних паркувальників Києва

У грудні 2023 року на сайті петицій до мера Києва з’явилась пропозиція звільнити все керівництво КП «Київтранспарксервіс». Автор петиції навів 4 причини, чому працівників цього підприємства потрібно замінити. 

«Майже 65 тис. грн. на одну паркувальну кишеню. Саме стільки Київтранспарксервіс планує витрачати коштів на одну кишеню відповідно до проекту Програми розвитку транспортної інфраструктури міста Києва на 2024-2025 роки. Всього хочуть зробити 1579 кишені за два роки і витратити на це 102 млн. грн», - писав у петиції Павло Постоєнко.

Однак ідея позбавити роботи всіх паркувальників Києва підтримали 1478 киян. Для того, щоб на петицію відповів міський голова Києва потрібно зібрати 6 тисяч голосів.

Інформатор писав, що Київрада хотіла знайти орендаря для парковки на Троєщині.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.