Стало відомо, скільки триватиме обмеження швидкості руху потягів на ділянці між Либідською та Деміївською

За два тижні експлуатації відновленого тунелю жодних відхилень не зафіксовано, проте посилений нагляд здійснюватиметься ще півтора місяця

метро
Наразі тут проводиться посилений постійний нагляд і геодезичний моніторинг, а також маркшейдерські заміри

З 12 вересня, коли був відкритий повноцінний рух між станціями “Деміївська” - “Либідська”, і дотепер швидкість поїздів на цій ділянці суттєво нижча звичайної. На це відразу звернули увагу не тільки пасажири, а й ентузіасти транспортної справи та професіонали, що працюють у комунальних підприємствах Києва, пов'язаних з транспортом. Проте занепокоєння громадськості щодо можливого просідання прокладеної ділянки, через яке потяги змушені обмежувати швидкість, виявилося безпідставним.

Принаймні інформацію про нібито поганий стан тунелю спростовують у Київському метрополітені - згідно з повідомленням пресслужби столичної підземки у Facebook, впродовж усього часу експлуатації відновленої ділянки, а це вже понад два тижні, жодних відхилень не встановлено. А починаючи з 12 вересня, проводиться посилений постійний нагляд і геодезичний моніторинг, а також маркшейдерські заміри. Він триватиме два місяці, і звичайної швидкості, тобто 60-80 км/годину, у цей період можна не чекати.

“За рекомендаціями підрядної організації, на час посиленого нагляду за станом тунельних споруд після відновлювальних та будівельних робіт на цій ділянці встановлено швидкість 40 км/год для електропоїздів”, - повідомляють у Київському метрополітені.

Проте це не означає, що обмеження швидкості потягів на цій ділянці закінчиться разом із двомісячним посиленим наглядом, термін якого спливає у середині листопада. Як зазначають у метрополітені, збільшуватися швидкість буде дуже повільно - впродовж перших 180 днів експлуатації тунелю. Тобто тільки у березні 2025 року між Либідською та Деміївською потяги рухатимуться зі звичайною швидкістю 60-80 км/годину.

Київ отримав 50 мільйонів євро, щоб замінити російські вагони метро

Як розповідав Інформатор, Європейський інвестиційний банк та КМДА підписали 24 вересня 2024 року угоду на 50 млн євро про придбання нових вагонів метро для української столиці. За рахунок кредитних коштів Київ модернізує систему метро та замінить старі вагони російського виробництва, які до того ж вже безнадійно застаріли. Ця сума є лише першим траншем більшого кредиту у розмірі 200 млн євро, що надав Києву банк. Решта, 150 млн євро, буде надана після завершення техніко-економічного обґрунтування (також профінансованого ЄІБ), яке оцінить доцільність закупівлі нових вагонів метро порівняно з модернізацією частини наявного парку вагонів.

Також ми повідомляли про те, що в метро Києва планують провести модернізацію 220 вагонів, а також придбати 95 нових, які відповідають всім сучасним нормам. На це потрібно 450 мільйонів євро. Робити це планують за кредитні кошти Європейського інвестиційного банку. Загалом у столичній підземці планують оновити до 40% рухомого складу.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube