Колишній міський голова столиці стверджує, що реальні причини аварії у підземці, через яку довелося замінювати частину тунелю на синій лінії, фахівці не вивчали, а експертні висновки, тексти яких так і не оприлюднили відкрито, взаємно виключають один одного
Реальні причини аварії у метро Києва, через яку довелося замінювати частину тунелю між ст.м. "Либідською" та "Деміївською" на "синій" лінії підземки, ніхто не досліджував. А експертні висновки, тексти яких так і не оприлюднили відкрито, взаємно виключають один одного, слугуючи політичним інтересам окремих груп у владі. Втім, фактор забудови навколо Деміївської площі у Києві вартий окремого дослідження.
Про це пише колишній міський голова столиці Леонід Косаківський у Facebook. За його словами, реальні причини аварії у метро, що сталася 8 грудня 2023 року, так і не були встановлені. А забудовники, дії яких могли бути справжньою причиною ситуації з підземкою, "можуть розслабитися".
"Експертні висновки, про що оприлюднювалися повідомлення, без публікації їх текстів, взаємно виключають один одного, та звинувачують, хто попередників, а хто чинну владу. Про вплив забудови, усі ті тонни бетону, металу і скла, на поверхні аварійної ділянки на стан тунельної оправи, та на те, що сталося, ні пари з вуст", - зазначив Леонід Косаківський у дописі.
Колишній очільник столиці стверджує, що фактори забудови на думку багатьох були справжньою причиною аварії. Все інше, каже він, - лише похідне від цієї проблеми. Відтак, ситуація з розслідуванням причин просто ще раз підкреслила, хто є хто у "владній екосистемі" міста.
"Тобто, так виглядає, до суті проблеми і не намагалися докопатися. Забудовники отримали індульгенцію і надалі робити свою чорну справу, спотворювати місто, і впевнено вести його до інфраструктурного колапсу", - резюмує Леонід Косаківський.
Нагадаємо, Інформатор детально висвітлював обставини та можливі причини аварії у метро Києва ще на самому її початку. Так, ми писали, що дирекція підземки із самого початку звинувачувала в аварії генпідрядника - компанію "Київметробуд", а також низку природніх факторів, як-от збільшення притоку річки "Либідь". А от транспортні фахівці, навпаки, говорили про хаотичну забудову міста, яка й стала причиною колапсу в тунелі метро.
Також ми повідомляли, що у Віталія Кличка активно спростовують результати експертизи, на основі якої Генпрокуратура і Департамент стратрозслідувань Нацполіції повідомили про підозру декільком посадовцям КП "Київський метрополітен" (зокрема, його нинішньому очільнику, Віктору Вигівському). Сам міський голова називає версію правоохоронців "очевидним політичним тиском". Своєю чергою, Кличко наводить результати іншої експертизи, де йдеться про неякісну побудову тунелю.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.