Поки домовляються про позику, Польща передала київській підземці свої вагони безоплатно.
В метро Києва планують провести модернізацію 220 вагонів, а також придбати 95 нових, які відповідають всім сучасним нормам. На це потрібно 450 мільйонів євро.
Робити це планують за кредитні кошти Європейського інвестиційного банку. Загалом у столичній підземці планують оновити до 40% рухомого складу.
«Зазначу, що 80% поїздів столичного метрополітену радянського виробництва. Обладнання і комплектуючі, які необхідні для обслуговування цих вагонів, виробництва країни-агресора. Звісно, що придбання цих деталей неможливе і неприпустиме», - написав у соцмережі директор київського метрополітену Віктор Брагінський.
Мова йде про оновлення застарілого рухомого складу, термін експлуатації якого завершується. Це не стільки про красу, скільки про безпеку пасажирів. Хоча вони проти таких витрат.
У листопаді 2022 року між Києвом та Європейським інвестиційним банком (ЄІБ) було укладено меморандум про відновлення міської інфраструктури. В угоді йшлося про також про модернізацію вагонів підземки. Зараз департамент фінансів Київради має домовитися про умови отримання позики.
Сьогодні переважну частину парку столичної підземки складають пасажирські вагони, побудовані росією впродовж 1979-2013 років.
«Вони морально та фізично застаріли через тривалий строк експлуатації. Окрім того, містять обладнання і комплектуючі країни-агресора, тож придбання в неї запасних частин є неприпустимим», - підтвердили в КМВА.
Зважаючи на це, метрополітен прискорено шукає можливості оновити вагони.
«Реалізація проєкту підвищить комфортність і ефективність міського транспорту, розширить безбар’єрний простір міста для людей з інвалідністю, дозволить знизити рівень викидів забруднюючих речовин, впровадити інноваційні технології у сфері енергозбереження та економити електроенергію», - пообіцяли в мерії.
Поки йдуть переговори по кредиту з ЄІБ, метро Києва отримало 60 вагонів Варшавського метрополітену. Їх сусідня держава передала безоплатно як виведені з експлуатації.
«Продовжуємо працювати по кожному отриманому поїзду, проводимо технічний огляд, опрацьовуємо можливі варіанти аби досягти найвищої ефективності їх використання», - заявив Віктор Брагінський.
Раніше Інформатор писав, що у метро Києва жінка зістрибнула на колію та проникла у тунель.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.