Київське метро планує випустити на лінії 30 нових потягів: з кредитами допоможуть європейці та японці

Читать на русском

Оновлення рухомого складу відбудеться за рахунок проєктів з ЄБРР, Європейським інвестиційним банком та урядом Японії

Читать на русском
Оновлення рухомого складу метро Києва
Новенькі потяги закупатимуть за рахунок залучення коштів ЄБРР

Оновлення рухомого складу відбудеться за рахунок проєктів з ЄБРР, Європейським інвестиційним банком та урядом Японії

У Київському метро планують суттєво оновити рухомий склад. Загалом півтори сотні вагонів хочуть вивести на лінії за рахунок закупівлі за кредитні кошти від Європейського банку реконструкції та розвитку, а також після модернізації старих вагонів. Для цього можуть залучити і європейські, і навіть японські кошти.

Як розповів "Великому Києву" заступник начальника КП "Київський метрополітен" Дмитро Пінчук, першими на лінії виведуть два п'ятивагонні зчепи (загалом 10 вагонів), які було передано київській громаді безоплатно метрополітеном Варшави. Ще один потяг з п'яти вагонів вже курсує Сирецько-Печерською (зеленою) лінією метро.

"Поїзд видається на лінію відповідно до щоденних графіків руху. Рухомий склад цілком відповідає вимогам до перевезення пасажирів, відмов під час експлуатації зафіксовано не було", - зазначив Пінчук.

Також у 2024-му місто претендує на три проєкти від Європейського інвестиційного банку. Перший з них полягає у закупівлі до 50 вагонів за рахунок кредитних коштів ЄБРР. Рішення про це Київрада прийняла ще 2019 року. Другий - у придбанні орієнтовно 25 вагонів коштами ЄІБ (рішення від 2021 року). Третій полягає в оновленні рухомого складу: ремонтувати старі вагони та купувати нові планують коштами ЄІБ, як постановили міські депутати восени 2023-го.

Втім, є ще один проєкт співпраці - з японською компанією PADECO Co., Ltd з Токіо. Вона може допомогти з комплексною модернізацією 60 вагонів серії 81, отриманих підземкою від Варшави. Міністерство Економіки, Торгівлі та Промисловості Японії розглядає можливість надання гранту Києву для покриття частини витрат.

Зазначимо, що у більш ранньому проєкті з розвитку транспортної інфраструктури, що було оприлюднено наприкінці 2023 року, містяться зовсім інші дані про відновлення старих вагонів та закупівлю нових. Так, у планах на 2024-2025 роки там говорилося про закупівлю 48 вагонів (14 цього року і 34 - наступного), а також відновлення 60 одиниць (10 вагонів планували відремонтувати 2024 року і ще 50 - 2025-го).

Де братимуть кошти на ремонт тунелю на Деміївці - думка фахівця

Зазначимо, що днями Інформатор писав про початок виготовлення літер для станцій метро, які були перейменовані у травні минулого року. Йдеться про зміну назв метро "Дружби народів" на "Звіринецьку", а станцію "Площа Льва Толстого" — на "Площу Українських Героїв".

Також ми розпитали фахівця з питань транспортного планування Дмитра Беспалова про те, де міська влада братиме кошти на проведення відновлювальних робіт у тунелі між ст.м. "Либідська" та "Деміївською". Експерт вважає, що цьогоріч грошей недорахуються інші важливі для міста проєкти, зокрема, Подільсько-Воскресенський міст, будівництво метро на Виноградар та розв'язка на перетині вулиць Богатирська та Полярна.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.