А чого їздять маршрутки?: Микола Поворозник про рішення зупиняти транспорт під час тривоги

А чого їздять маршрутки?: Микола Поворозник про рішення зупиняти транспорт під час тривоги

Читать на русском

У Києві муніципальний транспорт має зупинятися під час сигналу про небезпеку. Проте маршруток та таксі це не стосується.

Читать на русском
сигнал тривоги, транспорт, Київ, маршрутки
Чиновники не хочуть брати на себе відповідальність

У Києві муніципальний транспорт має зупинятися під час сигналу про небезпеку. Проте маршруток та таксі це не стосується.

У міської влади немає впливу на приватних перевізників, яким вони видають ліцензії на маршрути. Тому маршрутки працюють під час повітряних тривог, у той час, як муніципальний транспорт зупиняється. 

Перший заступник мера Києва Микола Поворозник не завжди ходить в укриття. Однак він проти того, щоб скасовувати рішення про зупинку транспорту під час повітряних тривог. Про це стало відомо з інтерв’ю, яке вийшло на сайті «Економічна правда»

Нагадаємо, що 1 серпня 2022 року почало діяти рішення Ради оборони Києва, що наземний комунальний громадський транспорт зупиняється на час повітряної тривоги, а пасажири мають йти до укриття. Однак маршрутки продовжують їздити. Виявилося, що в договорах з перевізниками немає пункту про зупинку під час тривог.

«А чого їздять маршрутки? Рішення Ради оборони обов'язкове для виконання на території міста Києва», - здивувався Микола Поворозник.

За його словами, Київрада не може вплинути на перевізників. Хоча видає їм ліцензії на маршрути.

«Це видається дивним, але немає (впливу – ред.). У нас багато дивного відбувається. У нас на багато речей немає впливу. Я вам хочу поставити одне запитання, щоб зняти цю всю історію: де має бути людина під час повітряної тривоги?», - повідомив заступник міського голови.

Виявляється, що правила правилами, проте чиновник Київради не завжди ходить в укриття, коли є сигнал про небезпеку.

«Я не завжди ходжу в укриття, але це моя відповідальність, - заявив Микола Поворозник. - Якщо, не дай боже, під час повітряної тривоги в автобус, тролейбус, метро щось прилетить – точно ніхто не скаже про те, що Саша і Коля ухвалили рішення не йти в сховище, а їхати. От точно ніхто не скаже. Скаже, що винен той, хто дав дозвіл їхати транспортом».

Щодо всіх тих, хто чекає на закінчення тривоги у транспорті та не йде в укриття, представник міської ради вважає – «це вже питання особистої відповідальності».

«Під час тривог економіка зупиняється. А скільки ми втрачаємо, коли вся зміна на ТЕЦ-5 іде в укриття? Там без розмов. У нас загинули люди на ТЕЦ-6, бо не пішли в укриття», - заявив Микола Поворозник.

Дійсно, небезпека існує. Проте так само існує необхідність добиратися до роботи, школи чи університету. Тому в серпні 2022 року з’явилась перша петиція за скасування рішення про зупинку транспорту. В січні 2023 року кияни вдруге попросили відмовитися від ідеї зупиняти транспорт. В березні цього року була третя спроба. Проте насьогодні рішення Ради оборони досі діє.

Інформатор писав, що чекати на відбій тривоги кияни будуть на нових зупинках.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.