Шляхопроводу ще бракує кількох важливих елементів: не готові заїзди на розв'язку, нема пандусів підземного переходу та велодоріжок, а також не були облаштовані зупинки громадського транспорту і, власне, контактна мережа для тролейбусів
У Києві на перетині вулиць Богатирської та Полярної, що на Оболоні, відкрили рух новим шляхопроводом. Якщо хтось мав сумніви у тому, що "перерізати стрічку" приїде особисто Віталій Кличко, то одразу заспокоїмо: двічі мер Києва з заклопотаним виглядом хазяйновито відсував на камери "фішки", що загороджували проїзд. Таку діяльність міський голова любить у своїй роботі найбільше, тому деякі об'єкти відкриває навіть по декілька разів.
Наразі транспорт може рухатись вулицею Полярною, естакадою через Богатирську. На полотні естакади ще немає відбійника, його замінили тимчасовими пластиковими "фішками" (на кшталт тих, що совав шляхопроводом міський голова), але на покриття вже нанесено постійну розмітку, і в цілому міст майже готовий до руху. Немає ще кількох елементів, які були зазначені у документації мосту: це зупинки громадського транспорту, контактна мережа для руху тролейбусів мостом, а також благоустрій території. Не готові також підходи до розв'язки - йдеться про ділянки дороги з заїздами, а також не встановлено пандуси підземного переходу.
Таким чином, враховуючи, що будівельні роботи розпочалися у 20-х числах червня 2023-го, на усі роботи з будівництва шляхопроводу пішло 11 місяців. Втім, деякі елементи розв'язки ще не готові, відтак, цей строк може ще зрости - офіційно роботи мають завершити восени 2024-го. Тоді ж можна буде ще раз відсунути "фішки" - вже остаточно і офіційно. Сам Кличко не встояв перед спокусою похизуватися відкриттям ще й у соцмережах.
"Довжина шляхопроводу - 125 метрів. Будівельники в стислі терміни встановили опори шляхопроводу. Змонтували 72 балки прогонових будов. Облаштували підземний пішохідний перехід. Встановили сучасне освітлення. Як і на всіх нових об’єктах, тут облаштовують велодоріжки", - написав міський голова у Facebook.
Про вади нової розв'язки написали у ГО "Пасажири Києва". Так, на думку транспортних фахівців, шляхопровід, який коштував бюджету міста 2 млрд грн, не має доведеної ефективності. Тоді як інвестувати кошти варто не в об'єкти для водіїв приватного транспорту, а в громадські об'єкти.
"Черговий проєкт марнотратства та автомобілецентризму, тоді коли набагато корисніше і ефективніше для громади Києва було б вкладати кошти пріоритетно в громадський транспорт та велоінфраструктуру", - зазначили "Пасажири Києва".
Нагадаємо, в грудні 2023-го Інформатор писав про те, як Віталій Кличко урочисто відсунув такі саме "фішки" на Дегтярівському шляхопроводі, щоб запустити рух трамваїв. Втім, швидкість проїзду рухомого складу мостом зовсім не збільшилася - саму трамвайну мережу ніхто й не думав реконструювати.
Ще один об'єкт, на якому Кличко нещодавно відсував червоні пластикові "відбійники", - це третя ділянка Великої кільцевої дороги у Києві. Відкриття відбулося 5 грудня. Цю частину проєкту почали будувати 2021-го, втім, її заморозили напочатку повномасштабного вторгнення, а добудовувати вирішили лише минулоріч.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.