Оболоні приготуватися: чи закриють метро на житловий масив, де мешкає майже мільйон киян

Читать на русском

Офіційно обіцяють не закривати перегон метро у напрямку Оболоні. Так само не планувалась й зупинка на Деміївській. Однак згодом терміново закрили 6 станцій.

Читать на русском
метро, Київ, Оболонь
Під загрозою трафік на Оболонь

Офіційно обіцяють не закривати перегон метро у напрямку Оболоні. Так само не планувалась й зупинка на Деміївській. Однак згодом терміново закрили 6 станцій.

На ділянці метро між станціями «Почайна» і «Тараса Шевченка» у Києві просідають тунелі. На літо 2024 року запланований початок ремонту, який може стати для киян новим випробуванням. 

Мова йде про ремонт перегінних тунелів між станціями, а це загрожує киянам черговим транспортним колапсом. Однак у Київраді запевняють, що нова схема організації руху передбачатиме лише довші інтервали між поїздами. Про це заявив перший заступник голови Київської міської державної адміністрації Микола Поворозник в інтерв'ю «Економічній правді»

Микола Поворозник розповідав, про ситуацію в метро.
Микола Поворозник розповідав про ситуацію в метро.

«Просідає тунель, будуть планові роботи. Це якраз питання своєчасного обстеження, ремонту, підтримання його в робочому русі. Немає великих проблем», - розповів Микола Поворозник про ситуацію на ділянці метро «Почайна» – «Тараса Шевченка».

На цьому відрізку є два тунелі, з яких на ремонт обіцяють закрити один. Весь перегон обіцяють не закривати, хоча такі побоювання є. Особливо після термінового блокування 6 станції підземки.

«За словами метрополітену – не будуть (перекривати рух поїздів – ред.). Розглядаються варіанти човникового руху  по одному тунелю, поки другий ремонтуватимуть, але там точно лінія метрополітену буде працювати», - заявив заступник мера Києва.

За його словами, «поїзди ніде не розвертатимуться. Вони по черзі проїжджатимуть цю ділянку по одному тунелю». Однак це збільшить інтервали руху поїздів. Вони будуть довші за 13-17 хвилин.
Щоб задовольнити попит пасажирів, «Київпастранс» організує додаткові маршрути наземного транспорту. Але у підприємства є брак водіїв, тому варіант з альтернативними маршрутами поки під питанням.

"Водії мобілізуються до лав ЗСУ. Це стосується не тільки "Київпастрансу", а й автодорів, ШЕДів, "зеленбудів". У нас нема людей, які працюють "в сіру" чи "в чорну". Вони працюють офіційно, стоять на обліках у військоматах. Ми маємо ставитися до цього з розумінням", - заявив Микола Поворозник.

Наскільки все серйозно із напрямком на Оболонь

В інтерв’ю згадали тендер на ремонт перегінних тунелів між станціями "Тараса Шевченка" та "Почайна" Оболонсько-Теремківської лінії Київського метрополітену. На момент підготовки матеріалу з переможцем – компанією "КБ"ТЕПЛОЕНЕРГОАВТОМАТИКА" поки не уклали угоду на 13,7 млн грн.

"Київський метрополітен" називає ці роботи плановими. Заступник Кличка теж використовував під час інтерв’ю слова «планові роботи». А у технічній документації ремонт називають капітальним.

Крім того, у документах до закупівлі згадують ділянку 1 та 2 (це 2 тунелі – ред.). На них мають замінити пошкоджені тюбінги (елементи конструкції, яка закріпляє внутрішню поверхню підземних виробок – ред.) з розкриттям котлованів.

В тендерній документації йде мова про роботи у двох тунелях.
В тендерній документації йде мова про роботи у двох тунелях.

За логікою, роботи мають пройти у двох тунелях. Може, це зроблять не одночасно, а поетапно? На це заступник Кличка заявив, що рух буде зупинятися «одним тунелем, а не двома одночасно». У будь-якому разі точно відомо, що роботи почнуть влітку та мають завершити до кінця 2024 року.

Нагадаємо, що 8 грудня Київський метрополітен припинив рух поїздів між станціями "Деміївська" та "Теремки" через необхідність термінового ремонту тунелю. Для розвантаження транспортної мережі 13 грудня запустили човниковий рух поїздів з інтервалом 15-30 хвилин. Планується, що відновлення нормальної роботи метро відбудеться за пів року.

Інформатор писав, що у Києві пасажирам метро компенсуватимуть вартість пересадки на наземний транспорт.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.