Зворотній бік відкриття метро: на Теремках двори знову перетворилися на мега-паркінг

Місцеві мешканці скаржаться на те, що їм стало складно підійти до власних будинків вдень через те, що мешканці Київської області, що їдуть до столиці на роботу, паркують автівки просто під житловими будівлями замість того, щоб поїхати на перехоплюючі паркінги

Паркування Київ Голосіївський район КП Київський метрополітен
Поки тунель метро стояв на ремонті, у дворах під багатоповерхівками на Теремках паркувалися значно менше. Фото: Наталія Крук у Facebook

З відкриттям повноцінного руху тунелем метро на "синій" лінії у Києві повернулася стара, але добре відома проблема нестачі перехоплюючих паркінгів в районі Теремків та Іподрому. Чи, радше, небажання водіїв платити за паркування своїх автівок на спеціально відведених для цього місцях. Так, двори житлових будинків поблизу кінцевих станцій метро знову перетворилися на "парковку" для мешканців Київської області.

Увагу на проблему звернула мешканка Теремків Наталія Крук у Facebook. Вона виклала декілька світлин із запаркованими вщент подвір'ями будинків неподалік однойменної станції метро, зазначивши, що відновлення повноцінної роботи метро видно одразу - поки тунель ремонтували, машин під будинком стояло значно менше.

"Вся територія навколо нашого та сусіднього будинку перетворилася на суцільну стоянку", - поскаржилася киянка, додавши, що проблема полягає в тому, що чимало мешканців передмістя воліють паркувати свої автівки біля будинків на кінцевій станції метро та їхати на роботу підземкою.

Зазначимо, що біля кінцевих станцій метро на "синій" лінії з південної її сторони є декілька перехоплюючих паркінгів. Так, поряд зі станцією метро "Теремки" (менше 50 метрів) є дві парковки: на просп. Глушкова, просто навпроти метро, а також навпроти буд. №55-59. Також паркінги є біля ст.м. "Виставковий центр" - по просп. Глушкова, 1 та просп. Голосіївському, 128.

Є також парковка біля ст.м. "Деміївська", по просп. Науки, 3 та біля провулку Лужевського. Також паркінг є під шляхопроводом навпроти буд. №1 по просп. Науки на Деміївській площі.

Метрополітен придбає новенькі вагони, але не зможе захистити пасажирів бар'єрними загородженнями від падіння на колії

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що встановлення захисних бар'єрів у столичній підземці наразі неможливе. Ідея була б слушною, якби у метро Києва планували модернізацію із заміною "живих" машиністів на автоматичні системи. Адже лише у разі автоматизації у тій чи іншій формі можливо ізолювати рух потягів від випадкового падіння. Виною усьому людський фактор - машиніст навряд чи зможе бездоганно зупинити потяг навпроти дверей такого бар'єру чи екрану.

Також ми писали, що на сесії Київради на початку літа депутати проголосували за придбання нових вагонів метро на суму до 50 млн євро за кошти Європейського інвестиційного банку. Це рішення приймалось з урахуванням минулорічного розпорядження військової адміністрації Києва про необхідність модернізації рухомого складу на загальну суму 450 млн євро. Останнє рішення депутатів – це частина з цього великого проєкту.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube