Одна дитина, два вагони й бабла на 9 метрів: відкриття руху синьою гілкою метро Києва в цифрах - комікс Інформатора

Ми наочно проілюстрували цифри, що супроводжували ремонт і відкриття синьої лінії метро у Києві: виходить, що за добу відновленим тунелем проїжджає населення семи Жмеринок, а якби комусь спала на думку ідея наповнити споруду водою, то знадобився б еквівалент 818 повних ванн

Київський метрополітен Віталій Кличко тунель ремонт
Так-так, з моменту закриття тунеля до того, як ним проїхав перший потяг, минуло рівно 9 місяців, або 40 тижнів - саме вдосталь часу, аби народилася дитина

12 вересня 2024 року офіційно й безповоротно відновила роботу "синя" лінія київського метрополітену. За час, що пройшов із закриття тунелю через аварію, кияни встигли пережити чимало емоцій: шок, розчарування, дискомфорт, депресію, прийняття. І от тепер прийшов час для радощів з приводу запуску підземки. Інформатор розділяє усю палітру емоцій зі своїми читачами та пропонує власне прочитання аварії у метро Києва.

Ми підійшли до ситуації небанально - і наочно проілюстрували цифри, що супроводжували ремонт і відкриття "синьої" лінії. Відтак, радимо цей матеріал для перегляду мешканцям Голосіївського району, а надто - тим киянам, хто живе на Теремках чи Виставковому центрі: переглянути його можна якраз за час, що потяг метро їхатиме від станції Либідської новим тунелем до кінцевої.

Одна дитина

1 дитина встигла б народитися в умовної пари за час, що минув з моменту, коли тунель було закрито на ремонт до того, коли ним відкрили рух.
Для тих, хто любить достовірність, повідомимо - метро відкрилося на 40-му тижні. А саме цей тиждень вагітності зазвичай є тижнем пологів та довгоочікуваної зустрічі. Звісно, невелика кількість жінок народжує у визначений термін, зазвичай це буває дещо раніше або пізніше - а ми раді з того, що новий тунель "народився" чітко в строк.

Одна дитина, два вагони й бабла на 9 метрів: відкриття руху синьою гілкою метро Києва в цифрах - комікс Інформатора 1

Два вагони

2 повні вагони метро: саме стільки робітників працювали день і ніч на відновленні "синьої" лінії.
Підрядник повідомив, що для роботи на тунелі було залучено "понад 500 фахівців" з будівництва, зокрема підземних споруд. А місткість одного вагону метро моделі "81-7080" в "годину пік" (тобто, за умови повного завантаження) складе, за документами, 256 пасажирів. От і виходить: якщо всіх, хто працював на будівельному майданчику, провезти між "Либідською" та "Теремками", вони вщерть заповнять два вагони.

Одна дитина, два вагони й бабла на 9 метрів: відкриття руху синьою гілкою метро Києва в цифрах - комікс Інформатора 2

Чотири тисячі вісімсот автівок

4,8 тисячі автомобілів за годину - саме стільки, за підрахунком Інформатора, в еквіваленті пропускає через себе відновлений тунель.
Підрахунок складний: зазвичай тунелями в обидва боки проходить 40 пар поїздів за годину (дані з тендерної документації). Вага одного потяга - 180 тонн, відтак, в одну сторону за годину переміщується 7,2 тис. тонн металу. А в перерахунку на звичайні легковики це складає саме 4,8 тисячі - кожна автівка важить в середньому 1,5 тони.

Одна дитина, два вагони й бабла на 9 метрів: відкриття руху синьою гілкою метро Києва в цифрах - комікс Інформатора 3

Сім Жмеринок

288 тисяч - саме таку кількість пасажирів щоденно везе підземка між станціями "Теремки" та "Либідською".
Це все населення міста Житомир, або трохи менше, ніж дві Керчі. А якщо міряти цю кількість в Жмеринках, виходить аж сім! Цифру ми вирахували із тієї, що повідомило КП "Київський метрополітен" в день аварії на тунелі: тоді з'ясувалося, що в середньому між цими станціями "синьої" лінії на годину переміщається 12 тисяч людей.

Одна дитина, два вагони й бабла на 9 метрів: відкриття руху синьою гілкою метро Києва в цифрах - комікс Інформатора 4

Дев'ять метрів грошей

9,2 метра - висота стопки купюр, що складає загальну вартість ремонту тунеля в 383 млн грн.
Звісно, можна було б рахувати в купюрах по 1 тис. грн, тоді піраміда була б нижчою. Але все ж найпопулярнішими в Україні нині є купюри не в 1000, а саме в 500 грн. Висота однієї пачки в 50 тис. грн новенькими "п'ятисотками" складе 1,2 см - ми перевіряли. У одному мільйоні гривень буде 20 таких пачок по 50 тисяч, відповідно, висота стопки в 1 млн грн (звісно, умовно) складе 24 сантиметри. А якщо скласти загалом 383 такі стопки, вийде вже "башта" висотою аж 9,192 метра.

Одна дитина, два вагони й бабла на 9 метрів: відкриття руху синьою гілкою метро Києва в цифрах - комікс Інформатора 5

Тридцять три кроки

33 кроки Віталія Кличка - довжина ділянки тунеля метро, яку замінили між ст.м. "Либідська" та "Голосіївська" у Києві.
Взагалі, довжина цієї ділянки становить 27 метрів. Міський голова зможе пройти цю дистанцію за 33 кроки, оскільки довжина його кроку трохи перевищує 80 см - Кличко має чималий зріст, і його крок дещо більше, ніж в середньостатистичної людини.

Одна дитина, два вагони й бабла на 9 метрів: відкриття руху синьою гілкою метро Києва в цифрах - комікс Інформатора 6

Вісімсот вісімнадцять ванн

818 повних ванн води можна помістити в оновлену ділянку тунеля в перерахунку, якщо, звісно, комусь спаде на думку залити туди всю цю воду.
Якщо виходити з габаритів тунеля, об'єм його нової ділянки складе трохи більше за 180 кубічних метрів. Враховуючи, що об'єм однієї сучасної ванни популярної моделі складає від 0,19 до 0,22 кубометра (190-220 літрів води), саме такий обсяг входить у тунель.

Одна дитина, два вагони й бабла на 9 метрів: відкриття руху синьою гілкою метро Києва в цифрах - комікс Інформатора 7

Коли був готовий тунель на "синій" лінії та чому ним найперше запустили найстаріший вагон метро Києва

Нагадаємо, Інформатор розповідав про те, що тунель на "синій" лінії метро був готовий вже у ніч між 30 та 31 серпня 2024 року. Тоді новою ділянкою тунелю між ст.м. "Либідська" та "Деміївська" на синій лінії метро запустили пробний поїзд. У складі потяга був також спеціальний вагон, який перевіряє колійне полотно, зокрема, щодо дотримання належної ширини колії, відступів та просадки. Далі пройшли перевірку інженерні та безпекові системи.

Крім того, ми окремо написали про спеціальний вагон-лабораторію, що пройшов тунелем у складі пробного потяга. Він цікавий хоча б тим, що є найстаршим з усіх вагонів, що експлуатуються КП "Київський метрополітен" - свою службу він почав ще 1955 року. Вагон використовують для вимірювання дистанції між коліями та кількох інших параметрів, і він є досить складною інженерною конструкцією.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube