Це якась дискримінація: кияни просять відновити роботу закритих вестибюлів на станціях метро

Пасажири столичної підземки звертаються до транспортних чиновників просто під дописами КП Київський метрополітен на Facebook з проханням відкрити вестибюлі, зачинені з початку повномасштабного вторгнення

Київський метрополітен пасажири Дептранс
Станція "Іподром" є однією з найменш завантажених на "синій" лінії метро столиці

Кияни просять підземку відкрити північні вестибюлі на станціях "синьої" лінії. Йдеться, зокрема, про "Іподром" та "Теремки", де входи закривали на початку повномасштабного вторгнення задля безпеки та через зменшення пасажиропотоку. У Департаменті транспортної інфраструктури вже робили заяви з приводу зачинених вестибюлів: їх відкриватимуть, але поволі й поступово - нині ж більшість з них працюють лише як укриття під час повітряних тривог.

З проханням відкрити зачинені північні вестибюлі станцій "синьої" лінії, зокрема, "Іподрому" та "Теремків" звернувся пасажир до КП "Київський метрополітен" на Facebook. Просто під дописом підземки про графік роботи станцій киянин Максим Вознюк задав питання про станції, вестибюлі яких вже декілька років зачинені для пасажирів.

"Чому досі не відкрито північні вестибюлі на Іподромі і Теремках? Чим ці станції не такі, як всі? Всюди усі вестибюлі повноцінно працюють. Що за дискримінація", - зазначив киянин у коментарі.

Станом на кінець березня 2024 року у Києві були закриті вестибюлі на восьми станціях метро: "Житомирській", "Хрещатику", "Гідропарку", "Іподромі", "Теремках", "Осокорках", "Бориспільській" та "Червоному хуторі". Майже всі ці станції розташовані в районах, де пасажиропотік впав з початком повномасштабної війни. На деяких з них роботу вестибюлів вже почали відновлювати: так, у березні-квітні в КМДА вирішили відкрити два вестибюля ст.м. "Хрещатик", що виходять до вул. Архітектора Городецького та Інститутської в самісінькому урядовому кварталі.

Проте на більшості з цих станцій вестибюлі, що дублюють основні входи, будуть зачинені, ймовірно, до кінця війни. Такий висновок можна зробити з відповіді профільного Департаменту виданню "Вечірній Київ": посадовці пояснюють, що закрили ті вестибюлі, якими не прямує основний пасажиропотік. Втім, їх все одно відчиняють під час повітряних тривог, щоб мешканці оточуючих мікрорайонів могли скористатися ними в якості укриттів, додали в КМДА.

Як відновлювали роботу найнепопулярніші станції метро, Гідропарк та Дніпро

Нагадаємо, у квітні 2023 року Інформатор писав про те, що КП Київський метрополітен нарешті відновив роботу станції метро "Гідропарк". Вона була передостанньою зачиненою станцією з початку повномасштабного вторгнення.

Нарешті, 8 березня 2024-го запрацювала ст.м. "Дніпро" на Святошинсько-Броварській лінії, що була останньою зачиненою станцією метро. Відтепер у метро Києва офіційно більше немає станцій, що були б закриті через російське вторгнення. Інформатор відвідав цю, найменш завантажену, станцію, щоб подивитися на її вигляд та перевірити, чи так вона потрібна зараз киянам.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube