Знецінюється жертовність жінки-воїна: рекламу жіночої білизни у метро та Олену Кравець критикують у мережі

Користувачі вважають, що військовослужбовиці мають говорити за себе без посередників, та пригадують "кварталівське" минуле актриси та її попередні рекламні кампанії

Скандал реклама метрополітен військові жінки
Депутатка Геращенко розкритикувала меседжі рекламної кампанії білизни - каже, військовослужбовиці мають говорити за себе без посередників

У київській підземці з'явилися борди на підтримку українських жінок-військових, у рамках рекламного проєкту торгівельної марки жіночої білизни. Участь у проєкті прийняла акторка Олена Кравець із "95 Кварталу". Втім, рекламну кампанію, а точніше, її меседжі суворо розкритикували - зокрема, депутатка від "Євросолідарності" Петра Порошенка, Ірина Геращенко.

Фото з рекламним бордом торгівельної марки білизни депутатка зробила на одній зі станцій метро Києва. На ньому процитовано Олену Кравець, яка, як стверджує оголошення, висловлюється за військову ЗСУ з позивним "Піранька" - та скаржиться, що білизна, яку вона носить, часом не витримувала навантажень ("просто випадали груди").

Світлину депутатка Геращенко виклала у соцмережі з обурливим коментарем: мовляв, Олена Кравець не має жодного стосунку до ЗСУ, а сама рекламна кампанія - ганебна. Мовляв, країна має чути справжні голоси військовиків (чоловіків та жінок), а не лише зірок - саме цей факт, ймовірно, й обурив депутатку, яка є політичною супротивницею "Слуг народу".

"Чому самі жінки - воїни не можуть розповісти про анатомічні особливості форми і амуніції, яка їм потрібна? Навіщо ці медійні посередники? "Я воюю!" - ці слова має право говорити тільки воїн. Чоловік чи жінка. Й мені дуже дивно, що цю просту істину не відчувають ті, хто в млосних позах говорить від імені жінки - воїна з бордів", - зазначила Ірина Геращенко.

Також рекламу вже розкритикували виконавча продюсерка та ведуча Громадського радіо Ана Море, блогерка Тетяна Микитенко та військовослужбовиця Аліна Сарнацька. У соцмережі Х під постом Сарнацької вже жартують про цю кампанію та Олену Кравець. Зокрема пригадали, як Кравець була обличчям бренду прикрас "Золотий вік" та вже вигадали слоган для компанії-виробника: "Тобі личить моя білизна".

Від похмурої депресії до сексистської удалі: останні скандали з рекламою у Києві

Нагадаємо, наприкінці травня у Києві здійнявся скандал з рекламними бордами гарячої лінії соціальної допомоги. Вони викликали невдоволення користувачів: на рекламних щитах була інформація стосовно номера психологічної підтримки. От тільки тексти на кшталт "Буде лише гірше" чи "З депресії не вийти" обурили киян, які не зрозуміли надто хитромудру концепцію.

Напередодні "рекламний" скандал виник вже у Ірпені. Там підставою для нього стали борди однієї з місцевих студій флористики. Рекламники використали у повідомленні слово, що можна трактувати двояко: як французький парний танок, і як різновид статевого акту. Місцеві жваво обговорюють рекламу в соцмережах, думки розподілилися між версією про "вульгарщину" та порівняно нейтральним висловлюванням "неграмотні креативники".

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube