Римується зі словом букет: в Ірпені виник епічний скандал з сексизмом у рекламі студії флористики

Читать на русском

Реакція самих містян полярна - від огиди через "сортирно-генітальний" зміст до сприйняття, втім, місцеві депутати вже роблять запити до міськради

Читать на русском
Недоречна реклама у Ірпені
Та сама реклама, трактуючи яку, містяни розійшлися в думках

Реакція самих містян полярна - від огиди через "сортирно-генітальний" зміст до сприйняття, втім, місцеві депутати вже роблять запити до міськради

В Ірпені виник сексистський скандал через рекламу однієї з місцевих студій флористики. Рекламники використали у повідомленні слово, що можна трактувати двояко: як французький парний танок, і як різновид статевого акту. Місцеві жваво обговорюють рекламу в соцмережах, думки розподілилися між версією про "вульгарщину" та порівняно нейтральним висловлюванням "неграмотні креативники".

Рекламу спродукувала місцева студія флористики. Білборд з рекламою розмістили у Ірпені нещодавно, втім, він викликав жваве обговорення містян і реакцію з боку місцевих депутатів. На білборді димно-рожевого кольору розміщено фото дівчини з квіткою, логотип компанії, а поруч - слоган: "який БУКЕТ - такий і МІНуЕТ".

Що саме хотіли сказати автори "рекламного шедевру", кожен розуміє по-своєму. З одного боку, на білборді міститься позначення про те, що "мінует - французький парний танець". Щоправда, насправді цей танець має назву menuet і транслюється, як мЕнует. З іншого - гра слів наводить на думку про різновид статевого акту, що й викликало звинувачення рекламістів у сексизмі.

Думки самих ірпінців: від огиди до сприйняття

Спектр коментарів у міських групах в соцмережах - полярний. Частина користувачів обурюється змістом реклами. "Це ніби мало бути оригінально й дотепно, а вийшло грубо і неприйнятно", - вважає учасниця однієї з місцевих ірпінських груп в соцмережах Ірина Сімкіна. "Не маю нічого проти людських забав, але такому не місце в публічному просторі. Реклама з сортирно-генітальним змістом викликає почуття огиди", - обурюється Юра Ключник.

Втім, друга частина містян не вважає, що реклама є обурливою. В ній бачать креативний, хоч і не дуже вдалий хід. "Примітивно... Але якщо рекламодавець вирішив що це доречно - його право. Кому не подобається - не купуйте в них", - зазначає Дмитро Агеєв. "Власник добре знає маркетинговий хід - як привернути увагу! Зато все місто буде знати", - аргументує Владислава Артамонова.

Депутат подав звернення

Річ у тому, що Ірпінь є чи не абсолютним лідером Київщини (а може, й України в цілому) за кількістю рекламних скандалів. Минулоріч у місті випускали рекламу з явно сексистським підтекстом - "Заходь до мене в спальню" чи "Вона готова" (з відповідним візуальним оформленням). Щоб підкреслити неприйнятність подібних експериментів, депутат Ірпінської міськради Артем Гурін вже подав звернення до ради з проханням відреагувати на дотепи рекламістів. Про це сам депутат повідомив у своєму Facebook.

У Києві заборонили зовнішнє підсвічування вивісок

Нагадаємо, що напочатку січня 2024 року у Києві заборонили використовувати зовнішнє підсвічування вивісок. КМДА аргументувала це тим, що вивіски з зовнішнім підсвічуванням заважають киянам. Крім того, будь-яке освітлення мають вимикати о 22:00, нагадали у КП Київреклама та КМДА.

Також напочатку січня стало відомо, що у 2024 та 2025 роках КП "Київзеленбуд" планує створити по 10 нових скверів. Для цього мають отримати дозволи на розробку землевідводів для ділянок у 100 га. Також у найближчі роки мають відремонтувати 30 парків та скверів.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.