Депутат Київради б'є на сполох: чомусь не досліджують вплив забудовників на підтоплення метрополітену

Читать на русском

На вівторок, 11 червня 2024 року, в Державній інспекції архітектури подумають над проведенням позапланової експертизи будівництва поруч з аварійним тунелем метрополітену.

Читать на русском
Депутат Київради б'є на сполох: чомусь не досліджують вплив забудовників на підтоплення метрополітену
Причини аварії у підземці досі встановлюють

На вівторок, 11 червня 2024 року, в Державній інспекції архітектури подумають над проведенням позапланової експертизи будівництва поруч з аварійним тунелем метрополітену.

Київський метрополітен не планує проводити експертизу щодо можливого впливу будівництва, що знаходиться поряд з аварійним тунелем «Либідська» -«Деміївська», на закриття лінії підземки. Про це повідомив у себе на сторінці в соцмережі депутат Київради Олександр Тимченко 10 червня 2024 року. 

За словами депутата, КП «Київський метрополітен» уклав договір з Науково-дослідною судово-експертною установою на 1,18 млн грн на проведення дослідження на визначення причин виникнення аварійної ситуації між станціями «Деміївська» та «Либідська» Оболонсько-Теремківської лінії метрополітену Києва.

«Але, в переліку послуг, немає досліджень щодо впливу об’єктів будівництва що знаходяться поруч із аварійною ділянкою, на споруди метрополітену. Хоча, наша комісія (транспортна комісія Київради – ред.) зверталась до КП «Київський метрополітен» щодо проведення такої експертизи», - написав депутат Київради.

З його слів, до КП «Київський метрополітен» відправлено запит з тим, щоб дізнатися про причини ігнорування рекомендацій комісії.

«До речі: «Науково-дослідна судово-експертна установа» -- це організація у якої засновником являється ТОВ-ка, тобто це не державна, а приватна організація», - нагадав Тимченко.

Депутат повідомив, що про проведення експертизи просили Державну інспекцію архітектури та містобудування (ДІАМ).

«Але ДІАМ нам відмовив у проведені експертизи, бо ми мали би звертатись як фізособи, або юрособи. Із колегами по комісії Вікторія Пташник, Тарас Козак та Вадим Іванченко звернулись до ДІАМ як фізособи, та подали проект рішення щодо звернення до ДІАМ від Київради», - написав Олександр Тимченко.

Наразі на 11 червня запланований розгляд звернення в інспекції щодо проведення позапланової експертизи об’єктів будівництва поруч з аварійним тунелем метрополітену.

Підтоплення метро в Києві може бути пов’язано із будівництвом

Наприкінці грудня 2023 року стало відомо, що справжньою причиною аварії в метро Києва може бути порушення гідрогеології річки Совка. За радянських часів цю водойму закрили в колектор й зараз вона з’єднується з річкою Либідь якраз поряд з метро. 

За словами колишнього заступника головного архітектора Києва, експерта у галузі містобудування Віктор Глеба, начебто палі житлового комплексу «Рівердейл» пробили водоносні горизонти річки Совка і стали причиною аварії тунелю метрополітену. Це, начебто, призвело до того, що вода пішла в ґрунт і знайшла «слабке місце».

На підтвердження цих слів на сайті забудовника йдеться про те, що мешканців ЖК «Рівердейл» біля метро «Деміївська» буде радувати річка Совка. Її планують вивести на поверхню. 

Інформатор писав, що головною причиною аварії на синій гілці метро Києва є фактор забудовників.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.