Буде лише гірше, життя не має сенсу: в Києві зʼявилася та зникла дивна реклама - всі деталі скандалу

Борди з провокативними написами зняли, а засновниця гарячої лінії Яніна Соколова вибачилася перед киянами

Соціальна реклама
Через досить своєрідну концепцію реклама гарячої лінії для людей у важкому психологічному стані викликала обурення користувачів

У вівторок, 21 травня, в Києві прибрали білборди з рекламою гарячої лінії соціальної допомоги, які викликали невдоволення користувачів. На рекламних щитах була інформація стосовно номера психологічної підтримки. От тільки тексти на кшталт "Буде лише гірше" чи "З депресії не вийти" обурили киян, які не зрозуміли надто хитромудру концепцію. 

Засновниця гарячої ліні - журналістка Яніна Соколова - вже перепросила за цю історію. Всі борди наразі зняті. 

За словами Соколової, не помиляється лише той, хто нічого не робить. Вона ж помилилася та визнає це. 

"За неприйнятну в наш час концепцію рекламної кампанії несу відповідальність персонально я. Я її затвердила після пропозицій рекламної агенції McCann Kyiv. Тому прошу персональне вибачення у всіх, в кого наша ідея викликала зворотню від бажаного реакцію", - написала Соколова у Facebook. 

Окрім Яніни, на ситуацію відреагувало і підприємство "Київреклама". За словами представників компанії, це не є соціальною рекламою, замовленою адміністрацією міста. Тобто КП “Київреклама” не сприяло її розміщенню і не несе відповідальності за неї.

"Управління з питань реклами та КП “Київреклама” не втручаються у зміст реклами, видаючи дозволи лише на конструкції. Зміст реклами не перевіряється під час видачі дозволів. Провокативну рекламу вже знято з вулиць міста. Відповідальність за зміст реклами несе замовник", - зазначили в КП. 

Депресивні борди в Києві: про що йдеться

Напередодні соцмережі сколихнула дивна реклама в столиці. На вуличних бордах величезними літерами були написані дуже депресивні та похмурі фрази. На кшталт "Життя не має сенсу", "З депресії не вийти", "Буде лише гірше" тощо.

Ці вислови були спеціально написані великими літерами. А вже нижче, маленькими літерами, було вказано, що якщо вас мучать подібні думки - телефонуйте на гарячу лінію психологічної підтримки, де вам допоможуть.  

У соцмережах критикують рекламу кол-центру психологічної допомоги

Втім, для багатьох дивні борди стали предметом жартів. В мережі гуляють знімки, де люди з посмішкою фотографуються біля "депресивних білбордів". 

Раніше ми писали, що ВДНГ має намір витратити на свою рекламу майже три мільйони гривень. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube