Вскочити в останній вагон: київський метрополітен розширює групу слухачів через ажіотаж

До 27 серпня з’явився шанс навчатися на курсах машиністів та машиністок, які були оголошені на початку літа - кількість місць збільшилась з 30 до 38

Київський метрополітен машиніст
Навчання розпочнеться 2 серпня і триватиме 28 тижнів

Вступна кампанія завершилась у вишах, але не в київському метро. Конкурс серед кандидатів в машиністи виявився величезним - 15 осіб на місце. І через ажіотаж та підвищену зацікавленість до роботи в підземці метрополітен вирішив збільшити кількість місць для майбутніх “студентів” та оголосив додатковий набір на курси. Наразі з'явилось 8 вакантних місць.

Вскочити в останній вагон можна просто зараз і до 27 серпня, повідомляє прес-служба Київського метрополітену в соцмережах. Група слухачів, які почнуть навчання 2 вересня, буде збільшена з 30 до 38 учасників. Аби потрапити до неї, треба до 27 серпня надіслати анкету, заповнивши форму.

Потім претендентам телефонують з депо та запрошують на співбесіду, після проходження якої на них чекає медкомісія. І це той фактор, що відсіює найбільше: як повідомляють у метрополітені, значна частина кандидатів не змогла пройти саме медичний огляд. Хоча пройти співбесіду - це теж випробування, адже з 450 анкет до медкомісії “дісталися” тільки 50 кандидатів.

“450 анкет – величезна кількість, направду, ми не очікували такого інтересу. Але серед них були і заявки від людей, яким просто було цікаво зазирнути за лаштунки метро, і ми дуже цінуємо вашу любов нашої підземки. Однак просимо подаватися тих, хто прийняв виважене рішення і дійсно впевнені, що хоче працювати в столичному метрополітені”, - повідомляють у Київському метрополітені.

І нагадують, для тих, хто ще встигне приєднатися до групи майбутніх машиністів та машиністок: навчання розпочинається 2 вересня та триватиме орієнтовно 28 тижнів. Весь цей час виплачується щомісячна стипендія 8000 грн. Студенти проходитимуть теоретичний та практичний блоки, між навчанням передбачені проміжні іспити. Після завершення та отримання посвідчення машиніста можна претендувати на роботу в підземці. Робоча зміна триває 6-8 годи, заробітна плата - орієнтовно 28 000 грн.

Жінка не здатна залізти в кабіну: як метро потрапило в сексистський скандал

Нагадаємо, Інформатор писав про те, що одна з жінок, що приходила на співбесіду до метрополітену у липні, поділилася враженнями від співбесіди з керівництвом одного із депо. Ймовірно, працювати у підземці вона все ж не буде: каже, "начальство" усіляко відмовляло її та інших пошукачок роботи від спроб влаштуватись машиністами.

Метрополітену довелося оперативно виправлятись, там пообіцяли змінити ситуацію з відбором кадрів на роботу у метро Києва. Неприємну ситуацію, у яку потрапила кандидатка на посаду машиністки, там назвали людським фактором і пообіцяли провести відповідну роз'яснювальну роботу з тими, хто відповідає за добір персоналу підземки. Фактично, Київський метрополітен перепросив жінок і висловився про вдосконалення.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube