Тунель вже готовий: невдовзі між Либідською і Деміївською пустять пробний потяг

В ділянці тунеля, прокладеній наново замість деформованої, довкладають гідроізоляцію та дооблаштовують колію, а сам котлован зверху готуються засипати

Ремонт синьої лінії тунелю Деміївська площа метрополітен
Робітники монтують рейки, вкладають гідроізоляцію та почали різати бетон технологічного майданчика нагорі

Роботи з побудови тунелю між ст.м. "Либідська" і "Деміївською" замість аварійного, демонтованого, майже завершені. В самому тунелі довкладають гідроізоляцію та дооблаштовують колію. А сам котлован зверху - готуються засипати. Днями вже готують пробний запуск потяга.

Про завершальний етап робіт на колишній проблемній ділянці тунелю повідомив у Facebook інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин. Він відвідав будівельний майданчик і побачив, що робітники вже проводять останні приготування перед запуском потягів.

"Тунель готовий. Завершують гідроізоляцію. Дооблаштовують колію. Готуються засипати котлован. Скоро - пробний запуск поїзда", - написав Авдокушин.

Водночас, на світлинах, оприлюднених експертом з будмайданчика, видно, що на поверхні робітники розрізають тимчасовий бетонний майданчик, створений спеціально для того, щоб на ньому стояла важка техніка. На думку Авдокушина, також мають провести дослідження, звідки саме в котлован вимивало пливун - і в разі, якщо під плитою є якісь порожнини, їх необхідно буде засипати.

Що саме облаштують наверху котловану, коли його засиплять, - поки невідомо. За однією з версій, там зроблять невеличкий сквер. За іншою - знову поставлять торгівельні локації (нагадаємо, через провал землі восени 2023-го під землю на Деміївській площі мало не пішли під землю торгівельні павільйони).

Хронологія робіт на "проблемній" ділянці метро у Києві

Нагадаємо, Інформатор періодично розповідав про хід робіт на проблемній ділянці "синьої" лінії метро у Києві. Так, у квітні ми писали, що підрядники розкрили оправу, демонтувавши декілька верхніх блоків. На самій оправі вже попрацювали правоохоронці, вони надали свій дозвіл на демонтаж. Тоді ж метробудівці продовжували розширювати отвір у склепінні тунелю, і готувалися спустити вниз допоміжну техніку для демонтажу аварійної ділянки між ст.м. "Либідська" і "Деміївською".

А в липні ми писали, що робітники нарешті почалися роботи з будівництва нової ділянки тунелю замість тієї, що була демонтована після того, як її визнали аварійною. Працівники компанії-підрядника вже почали складати каркас для бетонування конструкцій тунелю. А напередодні будівельники заклали під майбутній тунель основу та плиту з кількох шарів армованого бетону.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube