Жінка не здатна залізти в кабіну: кандидатка в машиністки метро Києва розповіла про ставлення з боку начальства

Читать на русском

За словами пошукачки роботи, керівник одного з депо столичної підземки спочатку висміював бажання жінок опанувати професію машиністок метро, а зрештою і прямо сказав: якщо прийдуть чоловіки, він надасть перевагу їм

Читать на русском
КП Київський метрополітен машиністки мобілізація
Ніно Назарова отримала цікавий досвід - окрім екскурсії підземкою, спілкування зі співробітниками та керівництвом депо

За словами пошукачки роботи, керівник одного з депо столичної підземки спочатку висміював бажання жінок опанувати професію машиністок метро, а зрештою і прямо сказав: якщо прийдуть чоловіки, він надасть перевагу їм

КП "Київський метрополітен" оголошувало набір на посаду машиністів кілька тижнів тому. Тоді на заклик відгукнулося кілька жінок, і одна з них поділилася враженнями від співбесіди з керівництвом одного із депо столичного метро. Ймовірно, працювати у підземці вона все ж не буде: каже, "начальство" усіляко відмовляло її та інших пошукачок роботи від спроб влаштуватись машиністами.

Про враження від ознайомчої екскурсії та зустрічі з керівником депо розповіла у соцмережі "Х" Ніно Назарова, яка разом з іншими відгукнулася на заклик піти працювати до підземки. З 20 жінок, яких запрошували на співбесіду, прийшли лише троє.

"Чоловіків сьогодні не запрошували, тож ми втрьох прослухали інформацію і відправились в поїздку синьою гілкою в кабіні машиніста. Екскурсія і поїздка були цікавими, але на цьому плюси закінчилися, нажаль. "От в Совєцькому Союзі добре було, тепер погано" - девіз сьогоднішнього дня", - ділиться дівчина у дописі.

Передовсім, Назарова розповіла, що керівництво метрополітену почало відмовляти її та колег працювати машиністами, та висміювати їхнє бажання опанувати професію. А керівник депо, стверджує вона, розповідав, що жінка, мовляв, "не здатна залізти в кабіну", а зрештою чітко сказав: якщо прийдуть чоловіки, віддасть перевагу їм.

"Прослухали лекцію про те, чому він не планує брати жінок на роботу і про те, що чоловіків мобілізують, нема кому працювать. Так, це якось вміщається в одній голові. Всі мої згадування фізики були марними, ніхто нічого не питав, ніяких схем не читали, тільки сказали, що треба її знати. Питали, чи є діти, чоловік", - зазначила Назарова.

Крім того, жінка зазначила, що її неприємно здивував (навіть "жахнув") стан потягів і тунелів. А з розмови із працівниками метро вона зробила висновок, що гроші просто не доходять до депо - відтак, ані про якісні ремонти, ані про оновлення рухомого складу нині не йдеться.

"Чи впевнена я, що мені б все вдалося вивчити, здати екзамени і отримати роботу? Ні. Але і не всі чоловіки це роблять. З 30 тільки близько восьми доходять до кінця, зі слів начальника. Але я і не маю змоги дізнатися, чи мені до снаги... Я б пішла на навчання і працювати, але майже впевнена, що цього не буде, поки. Не з цим начальником. Можливо, на іншій гілці дівчатам вдасться", - завершила дівчина, додавши, втім, що чекатиме на дзвінок з відділу кадрів КП.

За менш, ніж тиждень до метро подали понад 450 анкет: як підземка шукає машиністів

Нагадаємо, у червні Інформатор писав про те, що КП "Київський метрополітен" оголосило набір до технічної школи підприємства на курси машиністів і машиністок електропоїзда. Підготовка розпочнеться 2 вересня і триватиме 26–28 тижнів, приймання документів – до 19 серпня. Під час навчання слухачі отримують стипендію (заробітну плату): орієнтовно 8000–8500 гривень на місяць.

Зрештою, повідомляли ми й про те, що метро отримало понад 450 анкет кандидатів майбутніх машиністів і машиністок, готових пройти професійні курси, менше ніж за тиждень. Приймання документів завершили, а фахівці-кадровики почали опрацьовувати вже отримані папери - адже група досить обмежена за кількістю слухачів, є лише 30 місць, кажуть у метро.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.