Кандидатів в машиністи метро Києва вдосталь, але є чимало інших вакансій

Читать на русском

Комунальне підприємство шукає інженерів, економістів, слюсарів та тунельних робітників

Читать на русском
Метро Києва
Метро Києва

Комунальне підприємство шукає інженерів, економістів, слюсарів та тунельних робітників

Київський метрополітен отримав понад 450 анкет кандидатів майбутніх машиністів і машиністок, готових пройти професійні курси, менше ніж за тиждень. Про це 24 червня повідомили в комунальному підприємстві «Київський метрополітен». 

Наразі прийом заяв на курси машиністів і машиністок призупинений. Фахівці з кадрової роботи комунального підприємства розпочали опрацювання анкет. Кількість слухачів обмежена, група становить 30 осіб. Щоправда, у столичній підземці є чммало вакансій. Ознайомитись з ними можна за посиланням

У столичний метрополітен йдуть працювати жінки 

У КП «Київський метрополітен» йдуть працювати жінки. Зокрема наразі одна жінка навчається на машиніста. Крім того, жінки працевлаштовуються й на інші спеціальності. Про це 7 червня на брифінгу повідомив виконувач обов'язків начальника комунального підприємства Віктор Вигівський, який розповів про кадрову ситуацію та роботу із залучення нових фахівців.

«Наразі в технічній школі триває підготовка майбутніх машиністів, серед слухачів – одна жінка. Ця група завершить навчання та вийде на лінію наприкінці цього року. Водночас найближчим часом ми оголосимо новий набір на курси машиністів. Сподіваємося, що до них долучаться як чоловіки, так і жінки. Загалом на підприємстві працює 41% жінок і 59% – чоловіків», – підкреслив Вигівський.

За його словами, ситуація з браком фахівців у столичному метро пов’язана зокрема зі специфікою професії, вимушеною міграцією та мобілізацією.

«Ми маємо більше ніж 15% вакантних посад на підприємстві. Це вакансії слюсарів, токарів, електриків, машиністів метро», – наголосив Вигівський.

Він зауважив, що метрополітен є вузькопрофільним підприємством і має багато специфічних вакансій, які вимагають не лише відповідної освіти, а й потребують безпосереднього навчання в умовах підприємства. Це стосується машиністів, енергодиспетчерів, слюсарів та поїзних диспетчерів. Загалом період адаптації спеціаліста до умов підприємства займає близько 12 місяців. Вигівський також нагадав, що з цього понеділка поїзди почали курсувати за іншими графіками. Так, інтервали збільшились на одну хвилину в міжпікові години та на 45 секунд у пікові. Разом із тим, за результатами моніторингу пасажиропотоків критичної ситуації немає. Наявна парність поїздів забезпечує перевезення всіх пасажирів і дає змогу заповнювати вагони в допустимих нормах.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.