Жінка не залізе у кабіну: у метро Києва перепросили за скандальну історію з кандидаткою у машиністки

Київський метрополітен назвав людським фактором дискримінацію жінок-кандидаток у машиністки, там обіцяють провести співбесіди з працівниками, що відповідають за підбір кадрів, і виправитись

Київський метрополітен, скандал, жінка-машиністка, метро
Київський метрополітен обіцяє виправити ситуацію - заступник голови КП "Київський метрополітен" Олексій Іванчик. Фото: Вечірній Київ

Київський метрополітен, який нещодавно загримів у серйозний скандал через дискримінацію жінки-кандидатки у машиністи, вирішив оперативно виправитись і пообіцяв змінити ситуацію з відбором кадрів на роботу у метро Києва. Неприємну ситуацію, у яку потрапила кандидатка на посаду машиністки, яка, на думку працівника метро, буцімто, не здатна залізти у кабіну потяга, там назвали людським фактором і пообіцяли провести відповідну роз'яснювальну роботу з тими, хто відповідає за добір персоналу підземки. Фактично, Київський метрополітен перепросив жінок і пообіцяв вдосконалитись.

Як повідомив заступник начальника КП "Київський метрополітен" Олексій Іванчик, дана ситуація не є характерною для метрополітену загалом, а лише є людським фактором. Після цього випадку персонал, який відповідальний за підбір кадрів, додатково пройде необхідний інструктаж, щоб на майбутнє таких ситуацій не виникало.

"Це банальний людський фактор, на жаль, але ми працюємо у цьому напрямку, ми провели співбесіди з цими фахівцями, які у нас беруть участь у відборі кандидатів, бо ми зацікавлені у правильній та якісній комунікації, тому ми удосконалюємо цей процес", - повідомив Іванчик для телеканалу Київ 24. 

Працівників не вистачає, але жінки не підходять

Через мобілізацію працівників Київського метрополітену, які не мають бронювання від призову до армії, виник гострий дефіцит машиністів потягів. Приміром, із загалом 150 працівників зеленої лінії метро 42 особи отримали повістки. Щоб покращити ситуацію з роботою метро і забезпечити стабільне курсування потягів за графіком на роботу почали запрошувати жінок. Перша в історії метро Києва машиністка потяга почне працювати наприкінці 2024 року у Дарницькому депо. Зараз вона ще навчається.

Водночас так пощастило не всім. На початку липня одна із кандидаток у машиністки потяга метрополітену поділились власним досвідом влаштування на цю роботу. Під час ознайомчої екскурсії кандидатці відверто й напряму сказали, що жінка навіть не зможе залізти у кабіну потяга, не те щоб керувати ним. Жінка каже, що усі її професійні якості та знання кадровик метрополітену просто проігнорував, розпитуючи натомість про дітей чи родину. Також Ніно Назарова розповіла й про жахливий стан потягів метрополітену, які розсипаються на ходу. На її переконання, гроші, виділені на модернізацію метро у Києві, за призначенням просто не потрапляють. 

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube