Водафон проігнорував звернення киянина, той зажадав компенсацію у 35 500 гривень - на чий бік став суд

Читать на русском

Чоловік надав своє звернення до Водафон у звичайному вигляді та підписаному електронним ключем у форматі р7s та направлене електронним відправленням, що підтверджується скриншотом з журналу вихідної кореспонденції

Читать на русском
Водафон
Чоловік не отримав відповіді на своє на звернення від Водафон та вимагає компенсацію у розмірі 35 500 гривень

Чоловік надав своє звернення до Водафон у звичайному вигляді та підписаному електронним ключем у форматі р7s та направлене електронним відправленням, що підтверджується скриншотом з журналу вихідної кореспонденції

Чоловік направив Водафон звернення щодо надання повної інформації за його номером. Однак оператор проігнорував його. Він вимагає компенсацію від компанії у розмірі 35 500 гривень. Про це вказується у рішенні Печерського районного суду Києва, опублікованому 10 квітня 2024 року.

Чоловік просив Водафон повідомити інформацію про надходження плати та розшифрування по хвилинного та по секундного надання послуг, обсяг наданих інтернет даних (кілобайт, мегабайт), кількості повідомлень, сеансів зв'язку за абонентським номером за період з 01.07.2020 року по дату звернення, а саме 04.07.2022 року. Звернення було надане у звичайному вигляді та підписаному електронним ключем у форматі р7s та направлене електронним відправленням, що підтверджується скриншотом з журналу вихідної кореспонденції. Однак відповіді він не отримав. 

Вимоги чоловіка до суду: 

  • визнати протиправними дії Водафон щодо відмови у наданні відповіді на його заяву від 4 липня 2022 року,
  • зобов'язати Водафон розглянути його заяву від 4 липня 2022 року у встановленому законом порядку,
  • стягнути з рахунків Водафон на його користь кошти на відшкодування моральної шкоди у розмірі 35 500 гривень.

Позиція Водафон

У Водафон заявили, що з початком війни на інформаційну мережу, починаючи з 24.02.2022 року неодноразово здійснювалися фішингові атаки, які мали на меті сповільнити роботу загальнодоступних каналів взаємодії з Vodafone Україна. Це також стосувалося зовнішніх електронних адрес для листування, в тому числі на яку чоловік скерував заяву.

"Для забезпечення цілісності внутрішніх ресурсів Водафон залучалися цифрові алгоритми перенаправлення вхідної електронної кореспонденції до локальних сховищ, з метою подальшого ручного аналізу кожного листа, який надійшов. Звернення чоловіка зареєстрували 04.07.2022 з подальшим наданням 14.07.2022 відповіді на нього, шляхом направлення на його електронну адресу. Зокрема, роз'яснено, що станом на 13.07.2022 року за номером використовувався ціновий пакет «Vodafone SuperNet Start», вартість послуг в ньому складав 145 гривень на місяць (до 01.07.2022 року вона становила 125 гривень на місяць). З приводу надання деталізації всіх подів та платежів, які були зафіксовані за номером починаючи з 01.07.2020 року, така послуга надається лише за період, за який абонент має претензії. Також, було доведено до відома, що з діючими тарифами можна завчасно ознайомитися на офіційному сайті компанії", - пояснили у Водафон. 

Що вирішив суд? 

Суд вирішив залишити позов чоловіка без задоволення. 14.07.2022 року Водафон надав відповідь в електронному варіанті щодо надання інформації на його звернення.

"Відповідач надав відповідь в межах строків, які не порушували права позивача. Щодо того, що, на думку чоловіка, відповідь є необґрунтованою, то суд звертає увагу, що предметом даного позову не є дослідження змісту відповіді на звернення", - наголосив суд.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.