Не сідайте і не бігайте: у київському метрополітені скаржаться на порушників ескалаторного руху

Сотні зупинок рухомих сходів щомісяця стаються не через технічні несправності, а внаслдіок дій самих пасажирів, які ігнорують правила, створюючи ризики і для себе та інших

Київський метрополітен ескалатор безпека
За статистикою, у жовтні ескалатори столичної підземки зупинялися понад 500 разів, і кожного разу це спричиняє "затори" у вестибюлях та на платформах

У межах Тижня безпеки дорожнього руху, який нині триває в Києві, у столичному метро нагадали про свій справжній “головний біль” - поведінку пасажирів на ескалаторах. Адже більшість його зупинок та пов’язаних з цим незручностей стає саме через їхні необачливі дії. Щомісяця у підземці фіксують сотні аварійних зупинок підйомників.

У Києві триває Тиждень безпеки дорожнього руху, однак порушення безпеки фіксують не лише у наземному транспорті. Столичний метрополітен нагадав, що правила поведінки у підземці не менш важливі, зокрема, на ескалаторах. Із початку листопада - лише за один тиждень - на ньому сталося 138 аварійних зупинок. Причини різні, але майже всі пов’язані з неуважністю пасажирів.

Зокрема, 57 разів ескалатори зупинялися, аби запобігти травмуванню людей, ще 39 разів - через речі, що потрапили у механізми. А сім пасажирів натиснули кнопку “стоп” без жодної потреби - ймовірно, було нудно просто так їхати. У жовтні таких випадків було ще більше: тоді механізми зупинялися 553 рази.

У метрополітені називають типові порушення: біг ескалатором, сидіння на сходах, заступ за жовту лінію, речі. що потрапляють у механізми - від пальто до валіз. А найчастіше кияни ігнорують поручні, хоча це, можливо, звичка, “напрацьована” пандемією коронавірусу. Скаржаться метрополітеновцій на батьків, які забувають тримати дітей за руку або на руках, що спричиняє часті травмування.

Попри репутацію метро як безпечного виду транспорту, саме тут недотримання правил часто веде до серйозних інцидентів. Від падіння на ескалаторі до травм, пов’язаних із валізами, шарфами чи рюкзаками, що зачепилися за рухомі частини. Тому заклики метрополітену не порушувати закони підземного руху - не формальність, а турбота про щоденну безпеку тисяч киян.

Київрада планує попросити 1,5 млрд євро, щоб почати будівництво метро на Троєщину

Нагадаємо, нещодавно Інформатор писав про те, що Київрада планує залучити близько 68 млрд грн (приблизно 1,5 млрд євро) від міжнародних фінансових організацій на будівництво Подільсько-Вигурівської лінії метро. За задумом, вона має з’єднати правий і лівий береги столиці та забезпечити довгоочікуване сполучення з Троєщиною. Відповідний проєкт рішення буде розглянутий на найближчій сесії Київради 25 вересня 2025 року.

Також ми розповідали, що Київрада відклала рішення про продаж Житнього ринку після хвилі обурень та протестів. Суспільний резонанс довкола скандальних проєктів рішень, якими депутати планували передати модерністську будівлю у приватні руки, змусив їх поки відступити - на найближчій сесії питання не розглядатимуть.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Україна на часі Youtube
Інформатор у
телефоні 👉
Завантажити