Невдоволення пасивністю КМДА у питанні забезпечення пасажирів метро альтернативою під час перекриття руху підземки зростає: пасажири скаржаться, що користуватися наземним громадським транспортом вкрай незручно, і просять міську владу звернути увагу на проблему
У Києві зростає невдоволення пасивністю КМДА у питанні забезпечення пасажирів метро альтернативою під час перекриття руху підземки. Своє обурення містяни виносять до соцмереж: скаржаться, що на час повітряної тривоги місто вже навіть не намагається забезпечити їх альтернативним транспортом. А ті маршрути з лівого берега на правий, що діють, - не здатні задовольнити попит, що стрімко зростає.
Допис-скаргу у міській групі "Транспорт Києва" днями зробила киянка Діна Каленська. Пасажирка поскаржилася, що під час сигналу повітряної тривоги у Києві в неділю, 21 вересня, традиційно зупинили обидві лінії підземки, що виходять назовні, залишивши пасажирів Лівобережжя без можливості потрапити на інший берег міста. При цьому, зауважила киянка, оскільки тривога тривала понад півтори години, кількість пасажирів драматично зросла.
"Метро просто не працює, а жодних альтернативних варіантів пасажирам керівництво транспортної системи Києва не пропонує. Люди вже четвертий рік війни змушені чекати, не маючи вибору. Хотілося б почути, що з цього приводу думають керівники київського транспорту та міська адміністрація", - зауважила Діна Каленська у дописі.
Киянка намагалася виїхати зі ст.м. Лісова на "червоній" лінії підземки. У коментарях до її допису почали скаржитись і мешканці Позняків - вони також не спроможні виїхати підземкою, яка виходить назовні, рухаючись Південним мостом через Дніпро. Пасажири пригадали: ще нещодавно під час перекриттів міська влада намагалася вирішити питання, запускаючи дублюючі автобусні маршрути.
Зокрема, у квітні 2025-го, коли закривали рух метро тією ж-таки "червоною" лінією, КМДА пустила на маршрут альтернативні автобуси. Втім, їх було лише 8 штук, і на всіх їх все одно не вистачило - у підсумку містяни стояли на узбіччях та переповнених зупинках, намагаючись дочекатись "підмінного" транспорту.
"А наземний громадський транспорт - це маршрутки, забиті вщент, які на деяких зупинках навіть не зупиняються. Міські ж автобуси просто проїзжають порожніми, теж не спиняючись", - зауважила Валентина Цистанова.
З дієвих порад, як перетнути Дніпро під час повітряної тривоги, можна зауважити такі:
Нагадаємо, раніше Інформатор робив підбірку альтернативних транспортних маршрутів для киян на час, поки триває повітряна тривога. Ми розповідали, як можна замінити підземку автобусами, тролейбусами і як діставатися правого берега міською електричкою.
І небезпека для метрополітену - не ілюзія: на початку червня ми писали, що під час масованої атаки на столицю росіяни пошкодили "червону" гілку метро. Внаслідок обстрілу Шахедами руйнувань зазнали колії та кабелі на перегоні між станціями “Дарниця” - “Лівобережна”. Тоді ми зауважували, що киянам краще відразу шукати альтернативний транспорт, адже термін відновлення роботи підземки завжди непередбачуваний.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.