КП "Київблагоустрій" почало новий етап з протидії стихійній торгівлі: він полягає у розчищенні виходів зі станцій метро від стихійної незаконної торгівлі
КП "Київблагоустрій" почало новий етап з протидії стихійній торгівлі у столиці. Він полягає у розчищенні виходів зі станцій метро від стихійної незаконної торгівлі - адже нині майже у кожному переході стоять "розкладки" з усілякою всячиною, від шкарпеток до бабусиних закруток. Самі товари, кажуть, не займають: конфісковують лише самі засоби торгівлі (столи, ящики й прилавки).
Про проведення рейдів у підземних переходах та виходах зі станцій метро у Києві розповіли у КП "Київблагоустрій". Комунальники кажуть, що новий етап протидії стихійній торгівлі стартував на початку листопада. Перевірки вже провели у 8 районах міста, а з переходів прибрали понад 70 точок незаконної торгівлі.
"При цьому КП “Київблагоустрій” не конфісковує товари. Демонтаж стосується виключно елементів, що використовуються для реалізації товарів — столів, ящиків, прилавків тощо", - уточнили у КП "Київблагоустрій".
Долучили й декілька світлин з рейдів. На них видно, що у переходах продають всіляку всячину: від шкарпеток та квітів до золотих виробів (напевно, все ж несправжніх), та від квітів до "бабусиних" закруток - без будь-якої гарантії, що від некоректної пастеризації склотари всередині не почнуть розвиватися бактерії, що виділяють токсин, який призводить до ботулізму.
Нагадаємо, днями Інформатор писав, що на день народження київського метрополітену у Київраді знову пролунала пропозиція зробити проїзд у підземці безоплатним для пасажирів. Тему вже вкотре підняв депутат міськради Тарас Козак. Зауважимо, що в цілому у такій пропозиції цілком є сенс, адже така модель, запроваджена у низці міст Європи, дає результат у вигляді збільшення соціальної активності містян.
А ще, ми розповідали із посиланням на депутата Київради Андрія Вітренка, що з 2020 року у кулуарах КМДА точиться дискусія про прийняття фінансової моделі, згідно з якою весь міський транспорт має стати безкоштовним. Така модель діє на Мальті та в Люксембурзі, а ще - у 15 польських 10 французьких містах. В ролі локомотивів ідеї виступає низка депутатів Київради, а от очільники фінансового та транспортного департаментів КМДА, а також, природньо, - топ-менеджмент Київпастрансу та метрополітену виступають проти.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.