Місцеві мешканці діляться світлинами малечі, що перетворила небезпечний об'єкт на власний гральний майданчик, і закликають батьків пояснювати дітям, чому саме не слід гуляти на замороженому будівництві
По будмайданчику продовження "зеленої" лінії метрополітену на Виноградар вільно гуляють діти. Світлинами з малечею, що перетворила небезпечний будівельний об'єкт на гральний майданчик, діляться місцеві мешканці у соцмережах. Між тим, як показав досвід Інформатора, пройти на територію замороженого будівництва зовсім просто - до деяких із виходів ведуть справжні стежки.
Фотографією з дітьми, що гуляють будівельним майданчиком на висоті десятка метрів, діляться мешканці Виноградаря у Facebook. Її ще наприкінці квітня виклали кияни в групі "Метро на Виноградар" із закликом до батьків пояснювати дітям, чому саме майданчик є небезпечним для життя.
Зазначимо, що будівництво по вул. Північно-Сирецькій, де мала б розташовуватись ст.м. "Мостицька", наразі припадає брудом та поросло зеленню. Огорожа навколо замороженого будівництва зяє отворами - можна не лише вільно пройти всередину колишньої будівельної зони, а й виходити, де заманеться. Охорона на території є, але вона здебільшого перебуває всередині свого "вагончика" і рідко виходить назовні, не контролюючи територію.
Відтак, вільному потраплянню дітей на територію ніщо не заважає. Ймовірно, в нинішніх умовах ситуація триватиме, буквально, до першого нещасного випадка - тоді міська влада нарешті визнає об'єкт небезпечним і закриє аж до початку будівництва.
Нагадаємо, всередині травня Інформатор розповідав, чим небезпечний будмайданчик. Ми писали, що самий котлован, який мав би стати станцією, нині являє з себе небезпечну для життя споруду. Звідусіль стирчить іржаве залізяччя, унизу звалені докупи бухти кабелів (які ще не встигли розікрасти, чи, можливо, "випатрали" прямо всередині), там же - лежать порожні барила з-під мастил чи палива.
Також ми розповідали, що із замороженого будівельного майданчика метро тягнуть дорогі силові кабелі. Світлини з розпатраною облямівкою від кабелів товщиною з руку дорослої людини було оприлюднено у соцмережах. Відтак, і сам КП "Київський метрополітен" визнає, що охороною мав би займатись АТ "Київметробуд", договір з яким було розірвано минулого року.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.