До першого нещасного випадку: в Києві діти вештаються на краєчку 10-метрового урвища котловану метро на Виноградар

Читать на русском

Місцеві мешканці діляться світлинами малечі, що перетворила небезпечний об'єкт на власний гральний майданчик, і закликають батьків пояснювати дітям, чому саме не слід гуляти на замороженому будівництві

Читать на русском
Метро на Виноградар, небезпечний об'єкт будівництва, гуляють діти
Експеримент Інформатора показав, що пройти на територію замороженого будівництва дуже просто

Місцеві мешканці діляться світлинами малечі, що перетворила небезпечний об'єкт на власний гральний майданчик, і закликають батьків пояснювати дітям, чому саме не слід гуляти на замороженому будівництві

По будмайданчику продовження "зеленої" лінії метрополітену на Виноградар вільно гуляють діти. Світлинами з малечею, що перетворила небезпечний будівельний об'єкт на гральний майданчик, діляться місцеві мешканці у соцмережах. Між тим, як показав досвід Інформатора, пройти на територію замороженого будівництва зовсім просто - до деяких із виходів ведуть справжні стежки.

Фотографією з дітьми, що гуляють будівельним майданчиком на висоті десятка метрів, діляться мешканці Виноградаря у Facebook. Її ще наприкінці квітня виклали кияни в групі "Метро на Виноградар" із закликом до батьків пояснювати дітям, чому саме майданчик є небезпечним для життя.

Обмежувальні й забороняючі знаки нікого не спиняють - так саме бездіє й охорона, що мала б виганяти дітей з будмайданчика
Обмежувальні й забороняючі знаки нікого не спиняють - так саме бездіє й охорона, що мала б виганяти дітей з будмайданчика

Зазначимо, що будівництво по вул. Північно-Сирецькій, де мала б розташовуватись ст.м. "Мостицька", наразі припадає брудом та поросло зеленню. Огорожа навколо замороженого будівництва зяє отворами - можна не лише вільно пройти всередину колишньої будівельної зони, а й виходити, де заманеться. Охорона на території є, але вона здебільшого перебуває всередині свого "вагончика" і рідко виходить назовні, не контролюючи територію.

Відтак, вільному потраплянню дітей на територію ніщо не заважає. Ймовірно, в нинішніх умовах ситуація триватиме, буквально, до першого нещасного випадка - тоді міська влада нарешті визнає об'єкт небезпечним і закриє аж до початку будівництва.

На будівництві гуляє вітер та мисливці на кольорові метали

Нагадаємо, всередині травня Інформатор розповідав, чим небезпечний будмайданчик. Ми писали, що самий котлован, який мав би стати станцією, нині являє з себе небезпечну для життя споруду. Звідусіль стирчить іржаве залізяччя, унизу звалені докупи бухти кабелів (які ще не встигли розікрасти, чи, можливо, "випатрали" прямо всередині), там же - лежать порожні барила з-під мастил чи палива.

Також ми розповідали, що із замороженого будівельного майданчика метро тягнуть дорогі силові кабелі. Світлини з розпатраною облямівкою від кабелів товщиною з руку дорослої людини було оприлюднено у соцмережах. Відтак, і сам КП "Київський метрополітен" визнає, що охороною мав би займатись АТ "Київметробуд", договір з яким було розірвано минулого року.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.