Облямівку з дорогоцінних кабелів, один квадратний метр яких коштує тисячі гривень, викидають просто у міському парку поряд з метрополітенівським довгобудом
Із замороженого будівельного майданчика метро на Виноградар у Києві тягнуть дорогі силові кабелі. Світлини з розпатраною облямівкою від кабелів товщиною з руку дорослої людини було оприлюднено днями у соцмережах. Це свідчить про відсутність охорони на об'єкті. Відтак, і сам КП "Київський метрополітен" визнає, що охороною мав би займатись АТ "Київметробуд", договір з яким було розірвано минулого року.
Світлини з розпатраними залишками силових кабелів, явно поцуплених з будівельного майданчика між ст.м. "Сирець" та "Мостицька", днями оприлюднили у пабліку "Метро на Виноградар" у Facebook. Автори фото зазначили, що оболонки від силових кабелів "товщиною в руку" покинули просто у парку неподалік від будівництва.
"Схоже, що охорони там нема, а обладнання, що залишилось, уже не буде придатне до роботи", - зазначили у пабліку "Метро на Виноградар".
Зазначимо, що нинішній випадок, коли про розкрадання на недобудованому об'єкті стало відомо громадськості, вже не перший - наприкінці 2023 року місцеві мешканці зняли на відео, як один і той же чоловік виносив з об'єкту метал у пакеті. Причому робив це регулярно, так, ніби ходив "на роботу". Тоді у КП "Київський метрополітен" відповіли, що договір з АТ "Київметробуд" було розірвано. А саме ця організація мала б організувати охорону об'єкту.
Додамо, що ціни на лом металів мідної групи у київських пунктах прийому металу нині складає 260-275 грн\кг. Відтак, дорогі силові кабелі, один квадратний метр яких може коштувати тисячі гривень, крадії здають на метал за безцінь.
Нагадаємо, напочатку березня Інформатор писав, що будівництво метро на Виноградар продовжиться, щойно міська влада проведе новий тендер. Попередній підрядник, компанія "Київметробуд", своїх зобов'язань не виконав, через що договірні відносини з ним було припинено. А новий конкурс почнеться "максимально швидко" - так, принаймні, пообіцяв мер столиці, Віталій Кличко, в інтерв'ю Deutsche Welle.
А ще у листопаді 2023-го ми повідомляли з посиланням на головного інженера служби рухомого складу КП "Київський метрополітен" Олексія Іванчика, що будівництво метро на Виноградар завмерло через війну. Тепер потрібно не лише переробити проєкт, а й поповнити парк потягів.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.