Учасники повинні мати поглиблені знання з алгоритмізації та програмування в технологіях Node.JS + TypeScript + C++
Чи слід знижувати швидкісний режим у Києві
Активісти просять залишити швидкість на рівні 50 км/год на основних магістралях
Чи варто залишити швидкість на рівні 50 км/год, чи, як завжди, підвищити її до 80 км/год?
голосів
Поворот не туди
"Війна не прощає помилок, і однією з найбільших є підміна понять. І якщо в головах українських дітей український військовий — ворог, а "втащити" йому - прояв героїзму, то всім нам - величезна жирна "двійка"
Начальник управління комунікацій командування Сухопутних військ ЗСУ Віталій Саранцев - про скандал зі шкільною постановою, де "герої" б'ють співробітника ТЦК
"Шахрая - до відповідальності"
"В партії розуміють, що скандал із шахраєм, який використовував ім’я політичної сили, б’є по репутації всієї організації. Ми закликаємо правоохоронців та суд притягнути шахрая до максимальної відповідальності, згідно закону"
Заява партії УДАР про свого колишнього члена, очільника Одеського осередку, який намагався вирішити "земельне" питання у Києві
416627 внутрішньо переміщених осіб зареєстровано у Києві
Київрада створює КП, яке опікуватиметься долею людей, що приїхали до столиці у пошуках спокійного життя
Закупівлі влади у Києві
Улюблений телеканал Віталія Кличка накупив начиння та приладдя на понад 13 млн грн
Колапс у метро скасовано
У Києві нарешті відкрили рух оновленою ділянкою тунелю "синьої" лінії метро
Чи відчули ви на собі перекриття руху?
голосів
Цитата тижня
"Іде сніг - мер винуватий. Дощ, забагато води - мер винуватий. Вітер, дерева падають - і це теж відповідальність мера. Сонце, голубе небо, чудова погода - і ніхто не скаже: "Спасибі, мер!" Мер - кризовий менеджер".
Віталій Кличко, міський голова Києва, в інтерв'ю The Times
Курс валют на сьогодні
Дізнайтесь актуальну інформацію станом на
05.04.2025
У четвер та п'ятницю 26-27 грудня на небі сформується напружена конфігурація
Кулінарний рецепт від Інформатора
Манжосов не жартував, коли назвав цю страву святковою
5 квітня народився ексучасник студії "Квартал 95" Денис Манжосов. Він любить їсти гранатовий салат. А отже з такої нагоди приготуємо салат із зернями граната.
Ціни на пальне у мережевих АЗС України
Оновлено станом на 04.04.2025
А95+
А95
ДП
ГАЗ
57.99
56.59
56.99
37.82
60.82
57.66
56.82
36.82
61.99
58.99
57.99
37.98
-
52.76
50.04
34.56
61.99
58.99
57.99
37.99
56.49
54.49
53.49
34.99
ТОП-5 найбагатших людей України у рейтингу Forbes
Вказана динаміка змін за поточний рік
1
Рінат Ахметов
$4,0 млрд.
2
Віктор Пінчук
$2,0 млрд.
3
Вадим Новинський
$1,2 млрд.
4
Костянтин Жеваго
$1,2 млрд.
5
Геннадій Боголюбов
$1,0 млрд.
Актуальний курс кріптовалют
BINANCE COIN (BNB)
595.84
DOGECOIN (DOGE)
0.17
THETA (THETA)
0.78
LITECOIN (LTC)
83.05
BITCOIN (BTC)
83253.26
Як Ігор Рець вижив на стежці ухилянтів із Закарпаття в Румунію
Кореспондент Інформатора забрався на високогір'я Карпат і прожив тиждень у притулку для туристів, щоби взяти інтерв'ю у ухилянтів; на шляху він зустрів прикордонників, військкомів із Хуста, а також численні порушення закону
Подорож Ігоря закінчилася у ТЦК та СП Хуста, звідки, як вважають ухилянти, одна дорога – до учебки, а потім на фронт. У Хусті кореспондент Інформатора зафіксував численні порушення закону. Підсумком поїздки став докладний звіт про пригоди. Інформатор публікує цей звіт у кількох частинах.
Стало відомо, хто добудує метро на Виноградар: дані Prozorro
У компанії «Автострада», яка може зайнятися роботами у підземці, небагато досвіду робіт у метро, а той, що є вона отримала не на конкурентних торгах.
Ввечері у понеділок, 17 червня 2024 року стало відомо, що компанія «Автострада» стала єдиним учасником тендеру з добудови метро на ж/м Виноградар. За роботи, які мають тривати до кінця 2026 року компанія може отримати 13,8 млрд грн. Інші учасники, які теж хотіли позмагатися за це замовлення, скаржилися на дискримінаційні умови конкурсу. Про це йдеться з оголошення на сайті публічних закупівель Prozorro.
На момент підготовки матеріалу угоду з «Автострадою» ще не уклали. Нагадаємо, що у фірми немає багато досвіду будівництва підземок. До останнього часу компанія ремонтувала дороги та мости, тому її вважають головним підрядником Укравтодору.
Добудовою може зайнятися компанія, яка немає багато досвіду робіт у підземках.
На умови закупівлі скаржилися «БУДІВЕЛЬНО-ТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «МІСЬКБУД ІНВЕСТ» та «НЬЮХАУС», проте КП «Київський метрополітен» вирішив не змінювати умови тендеру та відмовив їм у задоволенні скарг.
Учасники торгів скаржилися на дискримінаційні умови конкурсу.
На час підготовки матеріалу компанія «Автострада» чекала на укладання договору вартістю 13,8 млрд грн. Загалом у торгах на Prozorro це підприємство уклало 359 договорів на 118,2 млрд грн.
Здебільшого "Автострада" займалася ремонтом доріг.
Перший досвід робіт у підземці «Автострада» отримала без конкуренції. Спочатку у грудні 2023 року компанія мала виконати проєктні та підготовчі роботи у тунелі столичного метро між станціями «Деміївська» та «Либідська» на 21,1 млн грн, а згодом з нею домовилися про додаткові роботи на понад 20 млн грн.
«На виконання пункту 2.3 протоколу (комісії. – ред.) КП «Київський метрополітен» було укладено відповідні необхідні договори з ТОВ «ГК «Автострада» на виконання першочергових підготовчих та проєктних робіт...від 12.12.2023 року №504-П-23 на суму 21 158 771,36 грн (з ПДВ) та від 05.01.2024 №8-П-24 на виконання додаткових підготовчих робіт на загальну суму 20 120 000,00 грн», - йдеться в обґрунтуванні до закупівлі.
Компанія отримала замовлення не на конкурентних торгах у Prozorro.
Згодом у квітні 2024 року «Київський метрополітен» підписав з нею угоду на капітальний ремонт перегінного тунелю Оболонсько-Теремківської лінії підземки. Окрім «Автостради» про ціну ремонту запитали ще у компаній «Енергетично-дорожнє будівництво» та «Техно-Буд-Центр», але пропозиція одного з головних підрядників Укравтодору 445,5 млн грн з ПДВ комісії сподобалася більше.
«Ця цінова пропозиція (445,5 млн грн з ПДВ – ред.) була найнижча серед конкурентів. На сьогодні ні копійки за цей обʼєкт в «Автостраді» ніхто не заплатив. Авансування не передбачено, так прописаний контракт. Зараз працюємо, аби заробити собі імʼя у будівництві метро», – розповів 6 травня 2024 року в інтерв’ю Forbes власник «Автостради» Максим Шкіль.
Шкіль підтвердив, що у компанії до цього не було досвіду роботи у метро. Проте «Автострада» планує брати участь у всіх конкурсах, які стосуються підземок.
«Розуміли, що ніша вільна. Тому почали залучати проєктантів, зокрема вихідців з «Метробуду», – зібрали близько 800 профільних спеціалістів. Також у нас свій проєктний інститут, де 120 працівників», - заявив Шкіль.
Що відомо про «Автостраду»
За інформацією аналітичної платформи YouControl, «ГРУПА КОМПАНІЙ «АВТОСТРАДА» була зареєстрована понад 8 років тому у Києві та називалася «МІСТОКОМБУД-МКБ».
У 2016 році фірму перейменували на «СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-НІМЕЦЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО «АВТОСТРАДА». Зараз фірма має вінницьку «прописку». За весь час тільки вид діяльності не змінювався – це будівництво.
Компанія "Автострада" належить бізнесмену Максиму Шкилю.
«АВТОСТРАДА» входить у холдинг «MS Capital» бізнесмена Максима Шкиля. Холдинг займається будівництвом доріг, логістикою, продажем авто та АПК. Головні активи групи – це "Спільне українсько-німецьке підприємство "Автострада", "Перша логістична компанія", "3С Групп", а також кілька гранітних кар'єрів та агрокомпаній.
Широкому загалу Максим Шкіль став відомий завдяки продажу на аукціоні Mercedes Maybach. Заради допомоги ЗСУ. Тоді авто продали за 30 млн грн.
Хто будував метро на Виноградар раніше
Київський метрополітен уклав з акціонерним товариством «Київметробуд» угоду про побудову гілки підземки 20 листопада 2018 року. Закінчити роботи мали 26 листопада 2021 року. Проте термін здачі об'єкта кожного разу продовжували.
Макет станції київського метрополітену "Мостицька". Фото: КП "Київський метрополітен" для Суспільного
У грудні 2023 року стало відомо, що цей договір розірвали через зрив термінів будівництва. Підрядник отримав понад 4 млрд грн та мав відшкодувати збитки через затягування робіт.
Інформатор писав, що будівництво метро на Виноградар обіцяли розпочати одразу, щойно змінять компанію-підрядника.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.