До кінця 2024 року буде готовий проєкт ремонту вулиці Милославської у Києві: що там оновлять

Читать на русском

Проєктант має передбачити безбар’єрність та мощення тротуарів кольоровими плиткою, а для людей вадами зору використають спеціальні тактильні смуги.

Читать на русском
До кінця 2024 року буде готовий проєкт ремонту вулиці Милославської у Києві: що там оновлять
Зупинки мають підвищити до підлоги транспорту

Проєктант має передбачити безбар’єрність та мощення тротуарів кольоровими плиткою, а для людей вадами зору використають спеціальні тактильні смуги.

Комунальна корпорація "Київавтодор" 17 травня 2024 року підписала угоду на створення робочого проєкту капітального ремонту вулиці Милославської. Ремонтувати планують на відрізку від вулиці Оноре де Бальзака до вулиці Миколи Закревського. Проєкт за 8,8 млн грн має бути готовим за 8 місяців після підписання угоди, й після цього можуть оголосити тендер на вибір компанії-підрядника. Про це стало відомо з оголошення на сайті публічних закупівель Prozorro. 

Такий строк підготовки проєкту пов’язаний із необхідністю проведення експертизи. Передати проєкт для аналізу планують у листопаді 2024 року. Після виправлення помилок документація має бути готовою у грудні цього року. 

Проєкт мають узгодити до кінця 2024 року.
Проєкт мають узгодити до кінця 2024 року.

З оголошення на Prozorro відомо, що займатися проєктом має фірма "ВІА ПРОДЖЕКТ", яка планує отримати за це 8,8 млн грн. Спочатку компанії дали строк 12 місяців на виконання угоди, а потім скоротили термін до 8 місяців.

«Забезпечити інклюзивність посадкових майданчиків автобусних та трамвайних зупинок в межах виконання робіт, зокрема виконати їх підвищення до рівня підлоги рухомого складу згідно з технічними умовами КП «Київпастранс», - йдеться в умовах закупівлі.

Проєктант має передбачити безбар’єрність та мощення тротуарів кольоровими плиткою, а для людей вадами зору використати спеціальні тактильні смуги. В документі має бути зазначено про заміну бетонного бортового каменю на гранітний. Також має бути прописане енергозберігаюче освітлення та сучасне озеленення.

Нова велосипедна інфраструктура має «вписатися» в існуючу систему. Це має бути безперервна двостороння велодоріжка з велопарковкою, відокремлена від проїзної частини та пішохідної зони.

«Передбачити пониження бортів на перехрестях, пішохідних переходах та велопереїздах в одному рівні з проїзною частиною (без перепадів висоти), шириною, що відповідає нормативній ширині розмітки переходу, для можливості безперешкодного доступу людей з особливими потребами», - написано в умовах до тендеру.

Коли діло дійде до оголошення конкурсу на капітальний ремонт, то на вулиці Милославської перевлаштують трамвайні колії, опори контактної мережі та змонтують додаткове контрастне зовнішнє освітлення в темну пору доби. Останнє має допомогти водіям побачити пішоходів, які перетинатимуть дорогу у дозволених та недозволених містах. Досягти цього планують завдяки використанню світильників підвищеної потужності.

«Робочим проєктом передбачити закладання резервних каналів для можливості запровадження (підключення обладнання) мережі Kyiv Smart City», - озвучили ще одну вимогу для робочої документації.

У Києві реконструюють трамвайні лінії

В березні 2024 року громадська організація ГО "Пасажири Києва" повідомила, що на Лівобережжі буде оновлено зупинки. Це стосується вул. Алма-Атинської у Дніпровському районі столиці (там ще 2019 року планували встановити 7 нових павільйонів очікування транспорту і 12 платформ). Також буде проведено реконструкцію кінцевої зупинки трамвая на Контрактовій площі за кошти ЄБРР (10 млн євро). Оновлять і зупинки на вул. Кирилівській на Подолі. 

Крім того, за кредитні кошти від ЄБРР планують придбати нові трамваї для Подільського депо. А у депо на Дарниці будуть ремонтувати вже наявний рухомий склад - трамваї Татра Т3, причому, за новим проєктом: з заміною салону, встановленням кондиціонерів для водіїв та, можливо, пасажирів. Вартість таких робіт для одного трамваю, кажуть у ГО "Пасажири Києва", складає 5-8 млн грн, наразі відремонтовано 1 тестовий трамвай.

Продовжиться і реконструкція трамвайних ліній - по-перше, на Борщагівці, від вул. Гната Юри до Михайлівської Борщагівки. Там залишалося доробити один перегон і кінцеву зупинку, але роботи будуть відновлені лише 2025 року (до Відрадного, кажуть активісти, лінію поки не продовжуватимуть). По-друге, реконструкція чекає на лінію від вул. Милославської до Дарницького вокзалу. Пріоритетом там буде будівництво платформ, стверджують у ГО "Пасажири Києва".

Інформатор писав, що чому в Києві під час повітряної тривоги трамваї та тролейбуси стоять, а маршрутки їздять.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.