До кінця 2024 року компанія-переможець має ремонтувати дорогу на одній частині, поки весь транспорт буде рухатися по іншій.
22 травня 2024 року пройде аукціон в тендері на поточний ремонт дороги на вулиці Кирилівській – на ділянці від зупинки «ТОВ «Поділ бізнес-парк»» до Подільського трамвайного депо. На це КП «КИЇВПАСТРАНС» готове витратити до 15,3 млн грн. Про це йдеться в оголошенні на сайті публічних закупівель Prozorro від 10 травня 2024 року.
Роботи мають виконати до кінця цього року. Учасники конкурсу можуть звертатися за роз’ясненнями до 19 травня.
За умовами технічного завдання, компанія-переможець має ремонтувати дорогу на одній частині, поки весь транспорт буде рухатися по іншій. Спочатку роботи виконають між трамвайними рейками, а потім за ними.
Нагадаємо, що у 2023 році КП «Київпастранс» замовило ремонт дороги по вулиці Кирилівській від зупинки «ТОВ Поділ бізнес центр» до вулиці Вікентія Хвойки. Угоду на понад 9 млн грн уклали з «БУДІВЕЛЬНОЮ КОМПАНІЄЮ АЛЬЯНСБУДПРОМ». Проте за фактом заплатили лише 2,8 млн грн.
Майже одночасно з цим тендером КП «ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ» оголосило тендер зі схожою назвою. Проте якщо «Київпастранс» шукав підрядника для ремонту дороги навколо трамвайних рейок, то управління займалося тротуаром, поребриками та проїжджою частиною.
Поки на одній частині дороги рухався транспорт, на іншій розбирали бруківку з булижного каменю вручну, знімали старі люки та ставили нові та влаштовували дощову каналізацію й дощоприймачі. Угоду на 34,3 млн грн уклали з фірмою «КП «ШЛЯХБУД ІНВЕСТ», проте заплатили 18,9 млн грн.
У лютому 2024 року стало відомо, що у КП "Київпастранс" відсутнє бронювання фахівців, тому працівників активно мобілізують, а частина пішла до лав ЗСУ добровольцями ще від початку війни. Крім того, водіїв бракує ще й через низький рівень зарплат.
"Відсутнє бронювання з боку "Київпастранс" щодо своїх співробітників, а саме водіїв та фахівців, які займаються ремонтами рухомого складу та електромереж, призводить до того, що навіть на автобусах вже є дефіцит водіїв. Тобто вже досить давно у "Київпастрансі" автобусів більше, ніж водіїв, які можуть їх обслуговувати", - розповідав співзасновник громадської організації "Пасажири Києва" Олександр Гречко.
У КП "Київпастранс" визнають, що через мобілізацію мають кадровий дефіцит по всіх службах, але вже починають потроху виправляти ситуацію.
Інформатор писав, скільки КП «Київпастранс» витратить на рейки та шпали для трамваїв.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.