Ще більше мобільності: Північним мостом Києва заборонили їздити двосекційним тролейбусам і автобусам

Читать на русском

На мості встановлено обмеження руху будь-якого транспорту, вага якого перевищує 20 тонн, і це якраз випадок зі зчленованим громадським транспортом: заповнений тролейбус важитиме більше за 30 тонн, причому саме такі одиниці техніки нині справляються з потребами двох районів Лівобережжя

Читать на русском
Північним мостом Києва заборонили їздити двосекційним тролейбусам і автобусам
Відтепер великотонажний транспорт, у тому числі громадський, не може заїжджати на Північний міст

На мості встановлено обмеження руху будь-якого транспорту, вага якого перевищує 20 тонн, і це якраз випадок зі зчленованим громадським транспортом: заповнений тролейбус важитиме більше за 30 тонн, причому саме такі одиниці техніки нині справляються з потребами двох районів Лівобережжя

При в'їзді на Північний міст у Києві з'явився знак, що забороняє рух переправою транспорту, вага якого перевищує 20 тонн. Таким чином, вже третій міст столиці має обмеження руху вантажного та важковагового транспорту. До цього визнаний аварійним міст метро, а вага транспорту, якому дозволено в'їзд на міст Патона у Києві, взагалі обмежена 3,5 тонами (це вага завантаженого пікапа).

Знаки "Рух транспортних засобів, маса яких перевищує 20 т, заборонено" разом зі схемами розвороту та об'їзду днями були встановлені на заїздах на Північний міст. Це означає погані новини для водіїв важких вантажівок, щоб не порушувати норми безпеки, їм доведеться робити чималий гак через Дарницький міст (єдиний, що залишився відкритим у Києві для проїзду великотонажного транспорту - щоб перетнути Дніпро Південним мостом, все ще потрібні спецдозволи).

Втім, це - ще не всі погані новини. Справа в тому, що звичайні тролейбуси Богдан Т701, які працюють на маршрутах у Києві, мають повну масу 19 тонн - відтак, такий тролейбус, що завантажений пасажирами, ще "вкладається" у встановлене обмеження. А от якщо цей тролейбус подовжений (як у випадку зі зчленованою моделлю Богдан Т901), на міст йому заїжджати вже не можна. Повна маса такого транспорту становить 30,5 тонн - це на третину більше за дозволену масу.

Аналогічна ситуація з автобусами "МАЗ-105", споряджена маса яких складає 30,2 тони. Такі ще перебувають на експлуатації у АТП Києва (хоч вже й застарілі). Не кажучи вже про CityLAZ-20 (або ЛАЗ А292), також зчленований міський низькопідлоговий автобус, чи двосекційні електробуси ЛАЗ Е301. Увесь цей міський транспорт важчий за 20 тонн, відтак, заїжджати на міст вже не може.

Можна очікувати, що КП "Київпастранс" вчергове перегляне рухомий склад, що їздить маршрутами через Північний міст. Зазначимо, що нині мостом курсують автобуси №102, 114, 21, 73 та 53, а також тролейбуси №31, 34 та 34К. Цей маршрут є одним з найпопулярніших у Києві, оскільки через міст щоденно їздить на правий берег Києва населення Дніпровського та Деснянського районів столиці.

Коли оголосять аукціон на ремонт метромосту і в чому складнощі з його відновленням 

Нагадаємо, наприкінці травня КК "Київавтодор" оголосила тендер на протиаварійні роботи на метромості у Києві. Роботи триватимуть до кінця 2026 року, і, коли підрядник завершить ремонт, він отримає понад 2 млрд грн. Аукціон має пройти якраз 12 червня 2024 року.

Також ми розповідали, через що метроміст у Києві не можна просто відновити за сучасними технологіями, адже об'єкт має охоронний статус пам'ятки місцевого значення: через це заборонено змінювати зовнішній вигляд моста із застосуванням сучасних технологій. А ще, сам міст дуже великий, і на його відновлення знадобляться чималі кошти.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.