Ремонт шляхопроводу на Богатирській: знімають балки та вирішують, чи не перебудувати міст повністю

Через погану експлуатацію балки мосту прогнили зсередини і буквально розпадаються, є імовірність, що місто вирішить розібрати шляхопровід та просто замінити всі балки, що раніше планували залишити

ремонт мосту Богатирська шляхопровід інфраструктура
На шляхопроводі демонтовані найбільш аварійні балки, всі перехідні плити та ригельна насадка устійної опори з боку Оболоні

На Оболоні у Києві тривають роботи з ремонту шляхопроводу на перетині вулиць Богатирської та Лугової. Підрядник, компанія Укртрансміст, вже частково зняла асфальтне покриття і бетонну стяжку на частині мосту, та демонтувала 10 найбільш аварійних балок мосту. Ймовірно, будуть зніматися також інші балки - вони, як виявилося, також у поганому стані, а відтак, перебудований повністю може бути вже весь міст.

Як зазначає інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин у відеоогляді, працівники компанії Укртрансміст вже взяли в роботу поздовжну половину шляхопроводу з боку Полярної, здійснили демонтаж асфальтного покриття і бетонної стяжки на ній. Демонтовані 10 найбільш аварійних балок, всі перехідні плити та ригельна насадка устійної опори з боку Оболоні.

Вже зняті балки розтрощують вібромолотом-відбійником, а їхні рештки згодом будуть вивезені. Слід зазначити, що зняті з мосту балки - у жахливому стані: вони прогнили зсередини, від них відпадають шматки бетону. До такого стану, каже Авдокушин, їх призвела недбала експлуатація впродовж багатьох років.

Балки мосту, згідно з маркуванням, виготовлені 1985 року, проте через погану експлуатацію вже фактично зогнилі зсередини
Балки мосту, згідно з маркуванням, виготовлені 1985 року, проте через погану експлуатацію вже фактично зогнилі зсередини

Решту прогонової будови, що залишається, розділили на блоки балок для заміни гумових опорних частин ремонту або подовження ригелів. Деякі з цих блоків вже припідняли. А під час ремонту, каже Авдокушин, будуть замінені деякі балки, опорні частини, подовжені ригелі, відремонтовані та посилені стійки опор, розширені кругові з'їзди та заїзди, влаштовані велодоріжки, оновлені тротуари тощо. Про добудову четвертої хорди з боку центру в бік Оболоні мова поки не йде.

Під мостом же робітники готуються бетонувати нові стійки - ті, що є зараз, у дуже поганому стані, деякі з них геть розтрощені. Термін виконання робіт оцінюється до літа 2025 року, але обсяги робіт ще уточнюються, тому строки можуть коригуватися.

Робітники готують до бетонування дві опорні стійки, з яких зняли зайвий бетон, та знімають останні балки з цієї сторони мосту
Робітники готують до бетонування дві опорні стійки, з яких зняли зайвий бетон, та знімають останні балки з цієї сторони мосту

Як і коли ремонтуватимуть метроміст у Києві та чому репнув Романівський шляхопровід між столицею та Ірпенем

Нагадаємо, Інформатор розповідав про те, що КК Київавтодор підписала договір із турецькою компанією Onur на проведення протиаварійних робіт на мосту Метро, що поєднує правий та лівий береги Дніпра. У порівнянні з поточними “мостовими” ремонтами, це - інший масштаб та інші гроші. Вартість ремонту коштуватиме 1 мільярд 995 мільйонів гривень.

Також ми писали про те, що на Романівському мосту, що сполучає Ірпінь з Києвом, утворилася велика повздовжня тріщина. Причина, кажуть, у прориві водопровідної труби, що проходить просто під дорогою. Після відновлення споруда простояла рівно рік - її відкрили заново у червні 2023-го, фактично, збудувавши заново.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube