В Києві ще один ветибюль станції метро Хрещатик відновив роботу

Читать на русском

У КМДА повідомили про відновлення роботи ще одного вестибюлю метро, коли він працюватиме

Читать на русском
У КМДА оголосили про відкриття ще одного вестибюлю метро і повідомили графік роботи
Метро

У КМДА повідомили про відновлення роботи ще одного вестибюлю метро, коли він працюватиме

У четвер, 4 квітня, о 17:00 відновив роботу ще один вестибюль метрополітену в столиці. Він виходить до вулиці Архітектора Городецького. У Київській міській державній адміністрації розповіли, за яким графіком цей вестибюль працюватиме. 

Як розповіли в КМДА, вестибюль працюватиме для перевезень пасажирів щодня з 05:40 до 22:35. Також представники міської влади нагадали, що вихід до вулиці Хрещатик працює з 05:40 до 22:35, у напрямку Алеї Героїв Небесної Сотні – з 05:37 до 22:33.

При цьому у випадку оголошення повітряної тривоги всі підземні станції метрополітену цілодобово працюють. Йдеться не про перевезення пасажирів, а про режим укриття. Під час повітряних тривог всі вестибюлі київського метрополітену відкриті. 

У Києві може подорожчати проїзд в метро   

У столиці продовжується дискусія про підвищення тарифу на проїзд у метрополітені. Міський голова обіцяв не збільшувати тариф на проїзд у метро, і ціна дійсно не зростає. Проте, за словами Дмитра Беспалова, експерта з питань транспортного планування, обґрунтований тариф на проїзд у метро Києва може скласти до 20 гривень. Він зазначив, що ця сума відображає собівартість перевезення одного пасажира, яка, ймовірно, становить до 30 гривень.     

За словами Беспалова, тариф, який покриватиме витрати на перевезення, може й не включати в себе повну собівартість - тоді пасажир не платитиме повну суму, а решту буде сплачувати міський бюджет за кошти платників податків. 

"Тут політичне питання для міста — чи повинен тариф покривати повну собівартість перевезень, чи половину, чи третину, а інше — доплачувати платники податків. Міста Європи вирішують це індивідуально. Я певен, що у столичної підземки є можливість до зменшення собівартості перевезення одного пасажира за рахунок оптимізації бізнес-процесів. Думаю, якщо Київському метрополітену пощастить з менеджером, то собівартість перевезення стане не 30 гривень, а, наприклад, 20 гривень", - вважає Беспалов.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

 

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.