Аукціон в тендері на ремонт мосту Метро у Києві перенесли: чому це сталося

Читать на русском

Учасники можуть подавати свої заявки до вечора 17 червня, та аукціон, який було заплановано на 12 червня, відбудеться 18 червня.

Читать на русском
Аукціон в тендері на ремонт мосту Метро у Києві перенесли: чому це сталося
Роботи на мосту планують завершити до кінця 2026 року

Учасники можуть подавати свої заявки до вечора 17 червня, та аукціон, який було заплановано на 12 червня, відбудеться 18 червня.

Комунальна корпорація «Київавтодор» проведе аукціон з вибору компанії, яка відреставрує міст Метро 18 червня замість 12 червня 2024 року, як це було заплановано раніше. Ці та інші зміни внесли до документації аукціону у вівторок, 11 червня. Про це стало відомо з оголошення на сайті публічних закупівель Prozorro. 

У змінах до тендеру йдеться про те, що кінцевий строк подання пропозицій від учасників закінчується о 21:00 у понеділок, 17 червня. Через це аукціон, який було заплановано на 12 червня, відбудеться о 14:10 18 червня. 

До умов тендеру внести зміни.
До умов тендеру внести зміни.

Також прибрали вимогу до учасників про наявність лабораторії та визначилися щодо кількості працівників. Учасник тендеру повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід:

  • головного інженера (не менше 1 особи);
  • начальника дільниці (не менше 1 особи);
  • виконавця робіт (не менше 1 особи);
  • геодезиста (не менше 1 особи);
  • майстра (не менше 1 особи);
  • інженера (не менше 1 особи);
  • інженера з охорони праці (не менше 1 особи);
  • фахівця з неруйнівного контролю металоконструкцій (метод контролю ультразвуковий та візуальний) (не менше 1 особи).

Крім цього у підрядника має бути не менше 69 арматурників, бетонярів, монтажників, електрогазозварників, столярів та дорожніх робітників. Для підтвердження наявності цих працівників «Київавтодор» вимагає скановані накази або витяги з наказів про призначення або переведення на роботу, або скановані трудові договори.

Хто буде ремонтувати Міст метро у Києві та чи дійсно на мосту зараз небезпечно

У січні 2024 року стало відомо, що міст Метро потребує капітального ремонту, адже має певні дефекти у прогонових будовах. Проте ситуація не є критичною. Проведення робіт ускладнюватиметься тим, що міст – це пам'ятка. Тому при ремонті необхідно зберегти його автентичність. 

«За результатами обстежень насамперед мають провести протиаварійні заходи. Цього року хочемо розпочати роботу та встановити підтримуючі конструкції прогонів, які мають дефекти», - розповів сайту «Вечірній Київ» генеральний директор «Київавтодор» Олександр Федоренко.

З його слів, це будуть спеціальні металеві конструкції, які будуть вмонтовані у дно річки.

«Будуть стояти опори й насунута металева ферма, що підтримуватиме прогонові будови. Наявні дефекти можуть призвести до певних подальших руйнувань конструкції. Ситуація не критична, але потрібно цим питанням займатися», - заявив голова комунальної корпорації.

Нагадаємо, що міст Метро було введено в експлуатацію у 1965 році. Це автодорожній міст на 4 смуги сумісний із метропроїздом завдовжки 682,64 метра. Глибина русла річки у його стволі коливається від 5 до 6,5 метрів.

Інформатор писав, що міст Метро в Києві не можна просто відновити за сучасними технологіями.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.