Аукціон в тендері на ремонт мосту Метро у Києві перенесли: чому це сталося
Учасники можуть подавати свої заявки до вечора 17 червня, та аукціон, який було заплановано на 12 червня, відбудеться 18 червня.
![Аукціон в тендері на ремонт мосту Метро у Києві перенесли: чому це сталося](https://cdn.informator.ua/@prod/media/kiev/2024/06/12/66697758679833.21643509.jpg)
Учасники можуть подавати свої заявки до вечора 17 червня, та аукціон, який було заплановано на 12 червня, відбудеться 18 червня.
Комунальна корпорація «Київавтодор» проведе аукціон з вибору компанії, яка відреставрує міст Метро 18 червня замість 12 червня 2024 року, як це було заплановано раніше. Ці та інші зміни внесли до документації аукціону у вівторок, 11 червня. Про це стало відомо з оголошення на сайті публічних закупівель Prozorro.
У змінах до тендеру йдеться про те, що кінцевий строк подання пропозицій від учасників закінчується о 21:00 у понеділок, 17 червня. Через це аукціон, який було заплановано на 12 червня, відбудеться о 14:10 18 червня.
![До умов тендеру внести зміни. До умов тендеру внести зміни.](https://cdn.informator.ua/@prod/media/kiev/2024/06/12/6669778b0b7a29.63383337.jpg)
Також прибрали вимогу до учасників про наявність лабораторії та визначилися щодо кількості працівників. Учасник тендеру повинен надати скановану довідку про кваліфікацію та досвід:
- головного інженера (не менше 1 особи);
- начальника дільниці (не менше 1 особи);
- виконавця робіт (не менше 1 особи);
- геодезиста (не менше 1 особи);
- майстра (не менше 1 особи);
- інженера (не менше 1 особи);
- інженера з охорони праці (не менше 1 особи);
- фахівця з неруйнівного контролю металоконструкцій (метод контролю ультразвуковий та візуальний) (не менше 1 особи).
Крім цього у підрядника має бути не менше 69 арматурників, бетонярів, монтажників, електрогазозварників, столярів та дорожніх робітників. Для підтвердження наявності цих працівників «Київавтодор» вимагає скановані накази або витяги з наказів про призначення або переведення на роботу, або скановані трудові договори.
Хто буде ремонтувати Міст метро у Києві та чи дійсно на мосту зараз небезпечно
У січні 2024 року стало відомо, що міст Метро потребує капітального ремонту, адже має певні дефекти у прогонових будовах. Проте ситуація не є критичною. Проведення робіт ускладнюватиметься тим, що міст – це пам'ятка. Тому при ремонті необхідно зберегти його автентичність.
«За результатами обстежень насамперед мають провести протиаварійні заходи. Цього року хочемо розпочати роботу та встановити підтримуючі конструкції прогонів, які мають дефекти», - розповів сайту «Вечірній Київ» генеральний директор «Київавтодор» Олександр Федоренко.
З його слів, це будуть спеціальні металеві конструкції, які будуть вмонтовані у дно річки.
«Будуть стояти опори й насунута металева ферма, що підтримуватиме прогонові будови. Наявні дефекти можуть призвести до певних подальших руйнувань конструкції. Ситуація не критична, але потрібно цим питанням займатися», - заявив голова комунальної корпорації.
Нагадаємо, що міст Метро було введено в експлуатацію у 1965 році. Це автодорожній міст на 4 смуги сумісний із метропроїздом завдовжки 682,64 метра. Глибина русла річки у його стволі коливається від 5 до 6,5 метрів.
Інформатор писав, що міст Метро в Києві не можна просто відновити за сучасними технологіями.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:
- У Києві за 288,2 мільйони гривень відремонтують шляхопровід: що зроблять за ці кошти
- Спроба №3: Київ знов намагатиметься купити тролейбуси за кредитні кошти
- Що зараз відбувається на з'їздах з Подільсько-Воскресенського мосту в Києві: фото
- Ще більше мобільності: Північним мостом Києва заборонили їздити двосекційним тролейбусам і автобусам
Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.