Хто буде ремонтувати Міст метро у Києві та чи дійсно на мосту зараз небезпечно

Читать на русском

У травні 2023 року комунальна корпорація «Київавтодор» уклала угоду на розроблення проєкту реставрації мосту. На підготовку документа дали 12 місяців та виділили 22,6 млн грн.

Читать на русском
Міст метро, Київ, аварійний, тендер
Протиаварійні роботи можуть розпочатися у цьому році

У травні 2023 року комунальна корпорація «Київавтодор» уклала угоду на розроблення проєкту реставрації мосту. На підготовку документа дали 12 місяців та виділили 22,6 млн грн.

Мост метро нуждается в капитальном ремонте, ведь имеет определенные дефекты в пролетных строениях. Однако ситуация не критична. Проведение работ будет осложняться тем, что мост – это памятка. Поэтому при ремонте нужно сохранить его подлинность.

Об этом изданию «Вечірній Київ» рассказал генеральный директор УК «Киевавтодор» Александр Федоренко.

«По результатам обследований в первую очередь должны провести противоаварийные мероприятия. В этом году хотим начать работу и установить поддерживающие конструкции прогонов, которые имеют дефекты», - рассказал Федоренко.

 

Олександр Федоренко заявив, що стан мосту не критичний.

Александр Федоренко заявил, что состояние моста не критичное.

По его словам, это будут специальные металлические конструкции, которые будут вмонтированы в дно реки.

«Будут стоять опоры и надвинутая металлическая ферма, которая будет поддерживать пролетные строения. Имеющиеся дефекты могут привести к определенным дальнейшим разрушениям конструкции. Ситуация не критична, но нужно этим вопросом заниматься. Сейчас мы заканчиваем проектирование», - заявил глава «Киевавтодора».

Напомним, что Мост метро был введен в эксплуатацию в 1965 году. Это автодорожный мост на 4 полосы совместимый с метропроездом длиной 682,64 метра. Глубина русла реки в его стволе колеблется от 5 до 6,5 метров.

Что известно о проекте противоаварийных работ

В мае прошлого года «Киевавтодор» по результатам тендера заключил договор на 22,6 млн. грн. на разработку проекта реставрация с приспособлением автопроездов моста Метро.

 

На створення проєкту протиаварійних робіт дали 12 місяців.
На создание проекта противоаварийных работ было дано 12 месяцев.

З урахуванням проведення експертизи цього проєкту на його створення надали 12 місяців. За умовами договору, компанія-переможець "СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ" має провести ехолокаційне обстеження дна річки, обстеження підводних елементів опор мосту, розробити проєкт та провести його оцінку. До кінця травня 2024 року все це має бути виконано.

Хто може виконувати роботи на мосту

За інформацією аналітичної платформи YouControl, керівником фірми «СІНК ПЛЮС МІЖНАРОДНА ІНЖИНІРИНГОВА І КОНСАЛТИНГОВА КОМПАНІЯ» вказаний Ертан Матараджи.

За даними проєкту «Наші гроші», Матараджи – це колишній керівник проєктних і вишукувальних робіт турецької «Onur Taahhut Tasimacilik Insaat Ticaret Ve Sanayi A.S». Компанія «Onur» наймала «Сінк Плюс» як субпідрядника для виготовлення проєктної документації на капітальний ремонт траси М-03 Київ-Харків-Довжанський. А український «Onur» платив «Сінк Плюс» за інженерні вишукування та науковий супровід трас Т-13-09 та Р-22 на Луганщині.

Тобто, існує взаємозв’язок, що тендери на будівництво та ремонт, проведені за проектуванням цієї організації, надалі вигравала «Onur». Можна припустити, що й протиаварійні роботи на Мосту метро теж може робити турецький підрядник.

Чи дійсно на мосту не все так погано

За оцінкою інфраструктурного оглядача Павла Авдокушина, стан мосту метро у Києві аварійний. Крім того, на його відновлення знадобляться чималі кошти.

 

«За новітніми технологіями відновлювати не можна, змінювати зовнішній вигляд - також. Відтак, вже почали розробляти проєкт тимчасових заходів: буде влаштована підпірна система, що буде його тримати. Можливо, це буде схожим на конструкцію під Подільсько-Воскресенським мостовим переходом (під його частиною, що будувалася над руслом Дніпра), тобто, потужні труби будуть забиватися в ґрунт в руслі (Дніпра - Ред.), і вони підпиратимуть усю цю конструкцію", - зазначає Авдокушин.

Він зазначив, що отримав від конструктора Державного проєктного інституту "Укрдіпробудміст", які займаються розробкою цього проєкту, інформацію, що проєкт протиаварійних заходів вже проходить експертизу. Ми шукали, але не знайшли в Prozorro інформації, що "Укрдіпробудміст" розробляє документацію для робіт на Мосту метро.

Інформатор писав, що директор Київського метрополітену розповів про стан мосту метро.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.