Спроба №3: Київ знов намагатиметься купити тролейбуси за кредитні кошти

Читать на русском

У новому оголошенні про купівлю транспорту написано, що компанії можуть подавати заявки на участь до 31 липня 2024 року

Читать на русском
Купівля автобусів
Умови для учасників не змінилися

У новому оголошенні про купівлю транспорту написано, що компанії можуть подавати заявки на участь до 31 липня 2024 року

Столиця оголосила третій тендер на придбання тролейбусів за гроші від Європейського інвестиційного банку. Компанії можуть подавати заявки на участь до 31 липня 2024 року. Нагадаємо, що на перший конкурс, який оголосили у листопаді 2022 року, ніхто не прийшов, а наступний тендер нещодавно скасували. Про це пише сайт Аlltransua 11 червня 2024 року з посиланням на новий конкурс. 

Відомо, що КП «Київпастранс» оголосив черговий тендер на придбання тролейбусів на загальну суму до 50 млн євро. Прийом пропозицій триватиме до 31 липня 2024 року. 

Згідно з оголошенням, закупівля відбувається в рамках одного лоту, за яким постачальник має поставити як 12-метрові одиночні тролейбуси, так і 18-метрові двосекційні тролейбуси.

Разом з тролейбусами також очікується:

  • поставка обов'язкових запасних частин та витратних матеріалів;
  • поставка обладнання та інструментів для обслуговування та ремонту;
  • поставка портативного обладнання для вимірювання електричних величин;
  • поставка основних запасних частин, а також витратних і швидкозношуваних запасних частин;
  • тролейбусні мастильні станції (2 од.);
  • надання технічної документації;
  • навчання українського персоналу.

Це вже третя спроба комунального підприємства «Київпастранс» провести тендер за кредитні гроші. Нагадаємо, що перший тендер оголошувався у листопаді 2022 року, але в ньому ніхто не взяв участі. Про другий конкурс стало відомо у серпні 2023 року, проте нещодавно його скасували

«Тендер проводився на закупівлю тролейбусів, але його було скасовано. Буде проводитись додатковий тендер. Вже за його результатами буде визначена кількість та довжина рухомого транспорту», - заявив під час онлайн-прийому громадян 30 травня 2024 року начальник служби організації руху КП «Київпастранс» Тимур Костенко.

З інформації щодо нового конкурсу відомо, що одиночні та двосекційні тролейбуси мають бути поставлені в рамках одного лоту, а співвідношення їх кількості в оголошені не вказано.

«Це зберігає абсолютно ті самі проблеми, які відбувались минулого разу, коли українські виробники не змогли взяти участь, а іноземні запропонували суто формальну кількість двосекційних тролейбусів», - пише сайт Аlltransua.

Київ отримає нові тролейбуси за кошти Європейського інвестбанку

Наприкінці 2023 року стало відомо, що Київ може отримати 74 нових тролейбусів. Тендером на 50 мільйонів євро тоді зацікавилися два учасники: чеська Skoda Electric та турецька Bozankaya. 

Skoda пропонувала за 49 900 070 євро поставити 70 тролейбусів довжиною 11,9 м та три довжиною 18,5 м, а Bozankaya - за 49 750 000 євро поставити 71 тролейбус довжиною 11,9 м та три довжиною 18,5 м.

В громадській організації «Пасажири Києва» вважали, що ця закупівля не розв'яже проблему нестачі громадського транспорту у столиці. Активісти заявляли, що тендер краще розділити на окремі лоти. В одному з лотів потрібно передбачити покупку одиночних тролейбусів та в іншому - двосекційних тролейбусів. Це потрібно для того, щоб забезпечити повноцінну конкуренцію та отримати адекватну кількість машин.

«Лише закупівля великої кількості машин здатна зберегти рух тролейбусів в місті на хоч якомусь притомному рівні. Натомість закупівля 73-74 тролейбусів призведе до подальшої деградації та скорочення руху, як це відбулось за останні 10 років через недостатню кількість машин», - вважали в ГО «Пасажири Києва».

Інформатор писав, що Київпастранс страждає від кадрового голоду.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.