Вперше в історії: київські тролейбуси відімкнули штанги та поїхали автономно через ярмарок

Читать на русском

Насправді, можливість їзди без підключення до контактної мережі є в більшості тролейбусів столиці, але її досі не застосовували через застарілість підходів до транспортного планування в колишнього керівництва КП Київпастранс

Читать на русском
Громадський транспорт автономний хід тролейбусів
Тролейбус заїжджає на радіальну розв'язку ще підімкненим до електромережі, потім відмикається від неї, складаючи штанги, і далі їде вже на власному ходу

Насправді, можливість їзди без підключення до контактної мережі є в більшості тролейбусів столиці, але її досі не застосовували через застарілість підходів до транспортного планування в колишнього керівництва КП Київпастранс

У Києві вперше було системно застосовано новітню функцію тролейбусів - автономний хід. Це був вимушений крок через проведення ярмарку на шляху тролейбусів маршруту №37А (просп. Червоної Калини). Та насправді, можливість їзди без підключення до контактної мережі є в більшості тролейбусів столиці.

Про застосування сучасної можливості тролейбусів, автономного ходу за відсутності контактної мережі, повідомили у ГО "Пасажири Києва" та у столичних Facebook-пабліках, що присвячені міському транспорту. Фахівці стверджують: подібна практика вже існувала в інших українських містах, і нарешті Київ до них приєднався. Зрештою, кажуть, йдеться про більш ефективне використання наявних технічних можливостей КП "Київпастранс".

Застосувати автономний хід довелося через проведення ярмарку на просп. Червоної Калини (колишній Маяковського) на Троєщині у Києві. Скоротити маршрут довелося на добу через проведення сільськогосподарського ярмарку далі за маршрутом ходу тролейбуса. Фахівці ГО "Пасажири Києва" показали, як рухомий склад виходить на кільцеву розв'язку, відмикає штанги від контактної мережі та завершує маневр, з'їжджаючи з кільця та зупиняючись, щоб забрати пасажирів з зупинки.

"Ця подія сталася завдяки т.в.о. директора Київпастрансу Євгену Пушкову, керівництву Куренівського тролейбусного депо, Служби руху і, звичайно, водіям", - додали у "Пасажирах Києва".

Київ вже втретє намагається купити тролейбуси за кошти ЄС та бажає залучати водіїв з 18 років

Нагадаємо, днями Інформатор повідомляв про те, що столиця оголосила третій тендер на придбання тролейбусів за гроші від Європейського інвестиційного банку. Компанії можуть подавати заявки на участь до 31 липня 2024 року. На перший конкурс, який оголосили у листопаді 2022 року, охочих не було, а наступний тендер нещодавно скасували. Про це пише сайт Аlltransua 11 червня 2024 року з посиланням на новий конкурс.

Також ми писали про те, що у Києві почалася дискусія про можливість долучити до професії водіїв громадського транспорту людей з 18 років. Проблема актуальна для столиці, та й інших міст - адже через мобілізацію та невідповідне бронювання у столиці відчувається колосальний брак водіїв автобусів та тролейбусів. Наразі ж за кермо можна сідати лише з 21 року.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.