Де автобуси, Кличко? - На Либідській знову збирається грандіозний натовп в години пік

Де автобуси, Кличко? - На Либідській знову збирається грандіозний натовп в години пік

Читать на русском

Кияни вкотре почали скаржитись на збільшення проміжків у графіках курсування підмінного міського транспорту в Голосіївському районі, кажуть, що замість 1-2 хвилин доводиться чекати більше за чверть години

Читать на русском
Громадський транспорт графіки курсування Либідська Голосіївський район
Пасажири знову почали скаржитись на збільшення проміжків у курсуванні підмінних автобусів на ст.м. "Либідська"

Кияни вкотре почали скаржитись на збільшення проміжків у графіках курсування підмінного міського транспорту в Голосіївському районі, кажуть, що замість 1-2 хвилин доводиться чекати більше за чверть години

Кияни вкотре почали скаржитись на збільшення проміжків у графіках курсування підмінного міського транспорту між ст.м. "Либідська" та Кібернетичним центром у Голосіївському районі. Це автобусні та тролейбусні маршрути, запущені ще взимку для перевезення пасажирів, що раніше їздили "синьою" лінією метро. Замість двох хвилин у години пік, за словами пасажирів, автобуси маршруту "2М" приїздять через чверть години, і навіть більше. Через це час доїзду від Либідської площі додому в деяких киян вже сягнув кількох годин.

Про ситуацію з підмінними автобусами, які ще взимку запустили, щоб виправити ситуацію після фактичного закриття шести станцій метро на "синій" лінії, розповіла у Facebook-групі "Транспорт Києва" мешканка Голосіївського району Олена Ігнатьєва. Вона зафіксувала ситуацію станом на п'ятницю, 28 червня: о 17:30, при піковому навантаженні на міський транспорт, автобусів не було більше 15 хвилин.

"Автобуси, на думку Київпастрансу, просто кожні 2 хвилини ходять. Час по Києву 17:30. Година пік. Тобто вони повинні один за одним курсувати. Я так хвилин 15 простояла, пішла на інший транспорт", - написала Ігнатьєва, додавши у коментарях, що через ситуацію із підмінними автобусами час, що вона витратила, аби дістатись додому, склав 4 години.

Цікаво, що інший учасник групи, Дмитро Краснов, що є міським активістом з транспортної тематики, запевняє, що кількість автобусів на маршруті "2М" зменшилася з 77 до 49. Також проблема в тому, що, за графіком, розробленим КП "Київпастранс", у багатьох водіїв саме на цей час запланований обід, вважає він.

Офіційно жодних повідомлень про скорочення маршрутів чи збільшення графіків курсування "підмінного" транспорту не було. Так, на сайті КП "Київпастранс" зазначено, що у години пік близько 17:30 по будніх проміжок курсування зі ст.м. "Либідська" до Кібцентру має складати одну, максимум - дві хвилини.

Перша графа у графіку, оприлюдненому Київпастрансом, - час подачі рухомого складу на кінцеву зупинку
Перша графа у графіку, оприлюдненому Київпастрансом, - час подачі рухомого складу на кінцеву зупинку

Чи може підмінний транспорт бути ефективним - думка експерта

Нагадаємо, Інформатор звертався по експертну думку з приводу ефективності підмінного транспорту у Голосіївському районі. На думку члена-кореспондента Транспортної академії України Олексія Кузькіна, перевізна спроможність транспорту, що був запущений у Києві на заміну тимчасово закритій ділянці "синьої" лінії метро, становить приблизно 8 тисяч пасажирів на годину. Втім, враховуючи щільну забудову у Голосіївському районі, цього замало, щоб автобуси і тролейбуси стали повноцінною заміною для метрополітену.

Також ми писали про скарги пасажирів на застосунок "Київ Цифровий". У ньому стався збій, через який система почала "з'їдати" частину поїздок, оплачених користувачами, а також перестала повертати поїздки, здійснені на тимчасовому підмінному транспорті. У Службі підтримки "Цифрового" відповідають: іноді у системі не відображаються дані про повернення поїздок.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.