Почалася фахова дискусія про пониження вікового цензу до 18 років, аби таким чином знизити дефіцит персоналу для комунальних АТП та вирішити питання соціальної інтеграції для молоді
В Україні почалася дискусія про можливість долучити до професії водіїв громадського транспорту водіїв з 18 років. Проблема актуальна для Києва та й інших міст - адже через мобілізацію та невідповідне бронювання у столиці відчувається колосальний брак водіїв автобусів та тролейбусів. Наразі ж за кермо можна сідати лише з 21 року.
Експертну дискусію організувала нещодавно ГО "Vision Zero". На думку її фахівців, усунути дефіцит водіїв можливо - але для цього треба буде знизити віковий ценз. Відповідні пропозиції вже були напрацьовані і направлені до Нацполіції та інших профільних держструктур.
"Пропонується дозволити залучати на навчання водіями громадського транспорту (автобус, тролейбус) осіб від 18 років. Це дозволить молоді вирішити питання профорієнтації, соціальної інтеграції, а підприємства зможуть виконувати свою роботу не відчуваючи кадрових проблем", - додають у "Vision Zero".
Дефіцит кадрів у КП "Київпастранс" - давня новина. Інформатор ще в лютому писав про нестачу водіїв та іншого персоналу через посилення мобілізації. І це може призвести до серйозних проблем у функціонуванні системи громадського транспорту: активісти стверджують, що протягом півроку-року може розпочатися криза – енергетична інфраструктура комунального транспорту деградує. Це призведе до значних зупинок у роботі наземного транспорту.
Також ми розповідали про особливості бронювання водіїв київських автобусів, тролейбусів і трамваїв. Їх почали бронювати від мобілізації з 24 січня 2024 року на строк у 6 місяців. Втім, такою є ситуація лише на папері: самі працівники скаржаться на те, що керівництву депо немає справи до мобілізації співробітників, а випуск транспорту лише скорочуватиметься.
Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.