Відповідальні особи місцевої влади не контролювали стан метро: висновки Інституту судових експертиз

Читать на русском

Представниця експертної установи, яка досліджувала стан тунелю і готувала висновки, стверджує, що у аварії є й вина нинішніх очільників метро

Читать на русском
Аварія на метро у Києві
Вікторія Булавіна покладає частину відповідальності за стан метро на його керівників. Фото: Олексій Самсонов

Представниця експертної установи, яка досліджувала стан тунелю і готувала висновки, стверджує, що у аварії є й вина нинішніх очільників метро

Керівництво КП "Київський метрополітен" та очільники Департаменту транспортної інфраструктури Києва не контролювали стан метро, зокрема, проблемної ділянки на "синій" лінії підземки столиці, через аварію на якій у грудні минулого року довелося закрити частину тунелю. Експертиза показала невідповідність приміщень метрополітену вимогам протипожежної безпеки. Також на найбільш складних ділянках не було встановлено системи раннього оповіщення.

Про це заявила в ефірі телемарафону "Єдині новини" фахівчиня національного наукового центру "Інститут судових експертиз імені Бокаріуса" Вікторія Булавіна. Саме ця установа проводить фахове дослідження та з'ясовує причини аварії у метро Києва. І за словами Булавіної, проблеми у тунелі, який було зрештою визнано аварійним, тривали роками.

"Безконтрольне потрапляння води в тунель "синьої" гілки відбувалось протягом 5-10 років. Тобто, відповідальні особи місцевої влади не контролювали стан метро, зокрема, порушення цілісності конструкцій тунелів, або потрапляння рідини в тунель могли призвести до трагічних наслідків", - зазначила Булавіна.

Ще одним "слабким місцем" метрополітену, за словами фахівчині, було загальне нехтування нормами безпеки. Так, за результатами експертизи, проведеної спеціалістами національного наукового центру "Інститут судових експертиз імені Бокаріуса" у метро Києва, було встановлено, що стан приміщень та тунелів не відповідає вимогам протипожежної безпеки.

"За це покладено відповідальність на керівника метрополітену. Не було також впроваджено систему раннього виявлення НС на небезпечних ділянках і об'єктах підвищеної небезпеки", - підкреслила Вікторія Булавіна.

Скільки складуть роботи у тунелі з урахуванням нинішніх темпів - думка фахівця

Нагадаємо, фахівці Національного наукового центру проводять дослідження проблемного тунелю з кінця грудня. Як обіцяли експерти напочатку нового року, дослідження триватимуть до середини січня, а відтак, вже можна говорити про попередні результати їхньої роботи.

Наступними етапами ремонту, як пояснює професор кафедри архітектурних конструкцій Київського національного університету будівництва й архітектури Володимир Скочко, буде укладення проєктної документації для об'єкту. Після чого компанія, яку задіять безпосередньо у відновлювальних роботах (наразі це ТОВ "ГК "Автострада" - Ред.), буде складати власний проєкт виконання будівельно-монтажних робіт. Тільки після цього почнуться безпосередньо відновлювальні роботи у тунелі.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте у нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.