Обіцяні КМДА строки зірвано: тунель на Деміївці відновлять аж восени - підрядник

Попри слова чиновника з Департаменту транспортної інфраструктури, фахівці з підрядної компанії оцінюють можливість відкриття тунелю не раніше, ніж восени поточного року

Ремонт метро у Києві
На об'єкті працює більше, ніж 30 одиниць техніки ТОВ "ГК "Автострада". Фото: Facebook Максима Шкіля

Над проєктом з відновлення перегінного тунелю між ст.м. "Деміївська" та "Либідською" наразі працюють аж три групи фахівців. Також до робіт залучені вже 500 спеціалістів із підземного будівництва. Втім, завершення робіт заплановане аж на осінь 2024 року - попри обіцянки з боку директора КП "Київський метрополітен" та посадовців з КМДА.

Про нові строки з відновлення тунелю повідомив Максим Шкіль, CEO холдингу MS Capital, до якого входить підрядник ТОВ "ГК "Автострада". Він зазначив, що підрядник буде виконувати відновлення самостійно, без залучення інших компаній, а самі технічні роботи вже ведуться всередині і ззовні тунелю.

"Відновлення перегінного тунелю між станціями “Деміївська” та “Либідська” плануємо завершити восени 2024 (року)", - написав Максим Шкіль у Facebook.

Зазначимо, що у п'ятницю, 26 січня, директор КП "Київський метрополітен" та очільник Департаменту транспортної інфраструктури КМДА Руслан Кандибор провели "виїзне засідання" тимчасової контрольної комісії Київради прямо у проблемному тунелі метро. Там вони розповіли про строки відновлення, пообіцявши, що рух може бути відновлений "орієнтовно на кінець червня-липень" (слова Кандибора).

Крім того, Шкіль розповів, що для роботи над проєктом його компанія залучила понад 500 фахівців із підземного будівництва, а самим проєктом відбудови тунелю займаються одразу три групи проєктувальників. Наразі на об'єкт вже заведено понад 30 одиниць спецтехніки "Автостради".

Також топ-менеджер холдингу MS Capital підтвердив дані, які раніше повідомив Інформатору інфраструктурний оглядач Павло Авдокушин: новий тунель між станціями метро Києва Либідською та Деміївською дійсно зроблять монолітним і квадратним.

"Після проведення необхідних обстежень та досліджень було вирішено демонтувати аварійну ділянку тунелю (довжина якої складає близько 27 м) та побудувати на цьому місці новий - монолітний, відкритим способом прямокутного перерізу", - зазначив Максим Шкіль.

 "Метро на Троєщину" та "Метро на Теремки": тролінг Кличка чи реальний проєкт

Нагадаємо, як писав Інформатор, аварія на "синій" лінії метрополітену оголила усі транспортні проблеми столиці. Наслідки відчують усі кияни, а також мешканці південних передмість, які опинилися буквально "відрізаними" від столиці. Ми розібрались у п'яти проблемах, що спричинив колапс у метро Києва.

Також днями ми розібралися в тому, що за маршрутки з написом "метро на Троєщину" та "Метро на Теремки" з'явилися на Лівобережжі Києва. Вочевидь, йдеться про тролінг Віталія Кличка - за його каденції кількість робочих станцій метро не збільшується, як за попередників, а, навпаки, зменшується.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Головна Актуально Informator.ua Україна на часі Youtube
Київ