Будівельні роботи між станціями метрополітену Києва "Либідська" й "Деміївська" можуть припинити: деталі

Читать на русском

Відновлення експлуатації ділянки лінії планують на початок червня

Читать на русском
Київський метрополітен
Роботи в метро можуть призупинити

Відновлення експлуатації ділянки лінії планують на початок червня

У Київраді хочуть припинити усі будівельні роботи біля аварійної ділянки метро. Відповідний намір ініціює Тимчасова контрольна комісія Київської міськради. Про це повідомив депутат Київради Тарас Козак.

За словами Козака, ремонтні роботи передбачають заміну бетонного тунелю на ділянці 27 м. Крім того, йдеться про його посилення завдяки хімічному укріпленню ґрунту ззовні та встановленню металевого каркаса всередині тунелю.

"Наразі укріплюють поверхню місця аварії для подальшої роботи важкої техніки. Планується також вирити котлован та здійснити додаткові експертизи ґрунту", — розповів він.

Козак зауважив, що "Деміївська" — це єдина у Києві станція, яка знаходиться на сильно зволожених ґрунтах, поруч з річками Либідь і Совка. Тому потенційні проблеми з її експлуатацією були закладені ще при проєктуванні. Однак ситуація різко погіршилась у листопаді 2023 року.

За словами депутата, комісія має розібратися, що саме посприяло прискоренню руйнування тунелю на цій ділянці. Депутат вважає, що повпливати могло будівництво поряд, однак не уточнив, про яке саме будівництво йдеться. Тому комісія готує звернення про зупинку усіх будівельних робіт поруч.

"Чи має до цього відношення будівництво багатоповерхівки в кількох десятках метрів біля місця аварії? Готуємо звернення про зупинку всіх будівельних робіт біля аварійної ділянки", — написав депутат.

Козак розповів, що в межах контраварійних робіт вже демонтували колії, сам тунель знеструмили та тимчасово посилили риштуванням усередині на ділянці 72 метри. Зараз поверхню місця аварії укріплюють, щоб могла працювати важка техніка. Далі вириють котлован глибиною до восьми метрів та проведуть додаткові експертизи стану ґрунтів.

 Відновлення експлуатації ділянки лінії планують на початок червня.

"Кошторис ремонтних робіт поки що невідомий, його ухвалюватимуть після закінчення експертиз і узгодження проєкту. Поки що відкрите питання, за чий рахунок буде проведено ремонт", — пояснив депутат.

У свою чергу засновник Групи компаній "Автострада" Максим Шкіль заявив, що перегінний тунель між станціями “Деміївська” та “Либідська”обіцяють відновити восени 2024 року.

На своїй сторінці у Фейсбук він написав, що компанія залучила понад 500 фахівців із підземного будівництва. Задіяно понад 30 одиниць власної спецтехніки, без залучення субпідрядників.

"Наразі проект відбудови тунелю розробляють 3 групи проектувальників. Усі ці спеціалісти мають багаторічний досвід у спорудженні метро", - каже Шкіль.

Після проведення необхідних обстежень та досліджень було вирішено демонтувати аварійну ділянку тунелю (довжина якої складає близько 27 м) та побудувати на цьому місці новий - монолітний, відкритим способом прямокутного перерізу.

На даний час відновлювальні роботи ведуться як всередині тунелю, так і зовні.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. За новинами в режимі онлайн прямо в месенджері слідкуйте на нашому Telegram-каналі Інформатор Live. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.