В режимі укриття: у метро Києва на час тривоги закрили для поїздів п'ять станцій

Читать на русском

"Арсенальну" та "Хрещатик" на "червоній" лінії метро Києва переведено виключно в режим роботи "укриття", на "зеленій" лінії це ж стосується "Видубичів", "Славутича" та "Звіринецької"

Читать на русском
Зміни у курсуванні поїздів метрополітену через повітряну тривогу
Ймовірно, зміни у роботі станцій сталися через переповненість станцій, що знаходяться ближче до мостів

"Арсенальну" та "Хрещатик" на "червоній" лінії метро Києва переведено виключно в режим роботи "укриття", на "зеленій" лінії це ж стосується "Видубичів", "Славутича" та "Звіринецької"

У Києві під час повітряної тривоги поїзди метро не доходили до кількох станцій, до яких вони довозили пасажирів зазвичай. Йдеться про ст.м. "Арсенальна", "Хрещатик" на "червоній" лінії столичного метро та "Славутич" і "Видубичі" - на "зеленій" лінії. Станції, які нині не виконують прямої функції під час тривоги, продовжують працювати у якості укриттів.

Про зміни у курсуванні поїздів повідомило КП "Київський метрополітен" у Telegram-каналі "Kyiv Metro Alerts". Так, там зазначено, що поїзди метро наразі курсують червоною лінією від "Академмістечка" до "Театральної". А на "зеленій" лінії поїзди доходитимуть від "Сирця" лише до "Звіринецької", а з іншого боку Дніпра - від "Червоного хутора" лише до "Осокорків".

"Станції метро "Арсенальна", "Хрещатик", "Славутич" і "Видубичі" працюють у режимі укриття", - додають у "Kyiv Metro Alerts".

При цьому з чим саме пов'язана така зміна, не повідомляється. Близько 18 години КМДА повідомила, що ст.м. "Звіринецька" також перейшла в режим роботи укриття через переповнення на платформі. Тепер висадка пасажирів, що прямують в бік лівобережжя, на "зеленій" лінії здійснюється на ст.м. "Печерська".

О 18:07 рух поїздів метро було відновлено у звичайному режимі. Про це повідомили у КМДА. 

Чи так вже були потрібні "дарені коні" від Варшави і як розвивати рухомий склад надалі

Нагадаємо, днями Інформатор підрахував, чи варто було Києву отримувати у якості гуманітарної допомоги 60 вагонів метро від Варшави, чи все ж раціональніше було б придбати вагони власним коштом. Виявилося, що відповідь на це питання неоднозначна: лише на те, щоб доставити вагони з Польщі та поставити їх на рейки, витратили вартість 7 новеньких вагонів Корюківського заводу.

Також ми зазначали, що у Київському метро планують суттєво оновити рухомий склад. Загалом півтори сотні вагонів хочуть вивести на лінії за рахунок закупівлі за кредитні кошти від Європейського банку реконструкції та розвитку, а також після модернізації старих вагонів. Для цього можуть залучити і європейські, і навіть японські кошти.

Підписуйтесь на наш Telegram-канал, щоб не пропустити важливих новин. Підписатися на канал у Viber можна тут.

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ:

Ми використовуємо файли cookie, щоб забезпечити належну роботу сайту, а вміст та реклама відповідали Вашим інтересам.